روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

پاسخ به ایمیل علیرضا نوری‌زاده، خائن و وطن‌فروش

به نام خدا . حتماً یادداشت این جانب را با عنوان « من یک شیمیایی هستم! » ، خطاب به علیرضا نوری زاده – که در خیانت و وطن فروشی از همهی خبیثان پیش است – مطالعه کردهاید [لینک]. مدتی پیش از این آدم(؟) ایمیلی دریافت کردم که تا کنون فرصت پرداختن به آن دست نداده بود. اینک به چند مورد توجه فرمایید:

علیرضا نوری زاده ، خائن و وطن فروش 

-          حروف نامه لاتین است و این نشان می‌دهد که نوری زاده به جز وطن، غیرت و جدان، همه‌ی آنچه به ایران و ایرانی مربوط می‌شود را چوب حراج زده است و به این خواسته‌ی استکبار (حذف حروف پارسی) تن در داده است.

-          این آدم(؟) ابتدا چند سطر به همان تهمت‌های معروف صهیونیست‌ها و دل سوزاندن برای اشراری که سلب امنیت اجتماعی می‌کنند، دل سوزانده است. اعتراف از این روشن‌تر هم امکان دارد؟! نوری‌زاده برای قاتلین، اشرار، و بمب‌گذاران دل‌سوزی می‌کند! آیا نیازی هست بیش از این به شرح واضحات بپردازم؟

-          اما نکته‌ی جالب‌تر، آخرین جمله‌ی نامه‌ی اوست. این موجود آورده است:«پسرم دلم برای صادقی‌ات می‌سوزد.» در پاسخ به این خائن و  وطنفروش میگویم: الف- من پسر تو نیستم! من فرزند اسلام ام. من فرزند خمینی(ره) هستم. من فرزند ملت ایران ام. من فرزند و رزمنده‌ی این سرزمین مقدس هستم. درست است که الکل سلول‌های خاکستری مغزت را تار و مار کرده است، اما موقعی که خطاب به یک رزمنده‌ی ایران اسلامی سخن می‌گویی، مواظب باش چه می‌گویی تا بیش از پیش نفرت و انزجار این ملت را متوجه خود نکنی! ب- این موجود(؟) اعتراف به صداقت این جانب کرده است! یعنی یک رزمنده‌ی مسلمان ایرانی، که تابع ولایت فقیه است و به سرزمینش عشق می‌ورزد و حاضر است همه‌ی هستی‌اش را برای سرفرازی اسلام تقدیم حضرت حق کند ، به گونه‌ای است که حتی یک خائن و وطن‌فروش هم نمی‌تواند صداقت او را کتمان کند . ج- معمولاً ملت متمدن ایران برای صداقت کسی دلشان نمی‌سوزد و او را تحسین می‌کنند و من نمی‌دانم غرب چه بلایی بر سر این آدم(؟) آورده است که خودش نمی‌فهمد چه می‌گوید؟! د- شاید بگوید منظور من این بوده که دلم برای نفهمی‌ات می سوزد؛ در این صورت هم نخست اینکه ماهیت پلید خودش بیشتر مشخص می‌شود و دوم بی‌سوادی ادبی او مشخص می‌گردد. یعنی این خبیث آن همه بی‌سواد است که به جای اینکه به کسی بگوید «نفهم»، به او می‌گوید «صادق»! به عبارتی ضد انقلاب‌ها و وطن‌فروشان فراری، آن همه بی‌سواد اند که بی‌سوادی چون نوری زاده، مدعی روشن‌فکری است و دشمنان این ملت از او به عنوان یک کارشناس(؟) استفاده می‌کنند!

اقدام غیر حرفه ای و غیر اخلاقی تینی پیک

-          می‌دانید که یادداشت مورد بحث را پیش‌تر در وبلاگ دیگرم منتشر کرده بودم [لینک] . عکس نوری‌زاده نگون بخت را هم درج کرده بودم. جالب اینکه عکس در تینی‌پیک آپلود شده بود و در یک اقدام عجیب و بی‌سابقه، عکس حذف شده و توضیح مقابل جایگزین شده است (البته عکس در جای دیگری آپلود شد و مشکل حل گردید). این در حالی است که وبلاگ فتحالمبین بر اثر اشتباه فیلترینگ، پیش از درج یادداشت مورد بحث مسدود شده بود و اکنون بسیار کمبیننده است و اگر پربیننده بود باید عکسالعمل نوریزاده و دوستانش را میدیدیم. صرف نظر از اینکه این آدم(؟) و مدیریت تینی‌پیک گمان می‌کنند هیچ جای دیگر نمی‌توان عکس آپلود کرد، همین حرکت بچه‌گانه باعث شد به فکر یک طرح عظیم ملی بیفتم [...] هر چند به نظر می‌رسد چند سالی است متخصصین در این زمینه فعال شده‌اند.

فکر می‌کنم بیان این واقعیت هم چندان ضروری نباشد که باطل در عمق استراتژیک خودش متزلزل است. امثال نوری‌زاده که تا خرخره در فساد، الکل و خودفروشی فرورفته‌اند و شب و روزشان به بافتن اراجیف برضد ملت متمدن و دولت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، تنها در مواجهه با یک یادداشت در یک وبلاگ کم‌بیننده چنین به هم می‌ریزند! این بیچاره نمی‌داند که عددی نیست و الا - همان گونه که به صداقت ما اعتراف کرده است - پرداختن صادقانه به او، اشتباهات، خیانت‌ها و خودفروشی‌هایش آسان است.

پ.ن: نظرات شما در باره‌ی این یادداشت، برای نوری زاده ایمیل می‌شود.

نظرات 27 + ارسال نظر
صبا شنبه 14 مهر 1386 ساعت 05:54 ب.ظ http://talatom.parsiblog.com

هوالحق

سلام علیکم

عجب.... بنده خدا هول شدن لابد!! ....

اذیتشون نکنین!.... سکته رو میرن تو کارش!!

من در این موارد و این ادما حرفی ندارم بزنم!... به خصوص در برابر حرکات ضایع در ضایعشون....! خنده میکنیم و اصن یادمون میره طرف کی هس!...مهم نیست حرفاشون . اعتنا نکنین حاج آقا

سلام بر شما. وقتی کسی جوایشان را نمی‌دهد فکر می‌کنند خبری است! بد نیست بعضی‌وقت ها چیزی بشنوند. از شما متشکرم.

[ بدون نام ] شنبه 14 مهر 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

به نام او
به من میل نزن.

سلام. همان‌طور که می‌دانید در ایمیلی از تمام دریافت کنندگان ایمیل خواسته‌ام که اگر مایل به دریافت نیستند اعلام کنند. شما لزومی نداشت به خود زحمت دهید دوست عزیز و قدم رنجه کنید. همان جا ریپلای می‌زدید اقدام می‌شد. اکنون هم همین کار را بکنید تا ایمیل‌های بعدی به دست‌تان نرسد. موفق باشید.

رضا شنبه 14 مهر 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://island1383.persianblog.ir

سلام و درود بر شما ...اقا خودت ناراحت نکن اینطور که من شنیدم ایشون چند وقت پیش گند بزرگی زده
در برنامه مستقیم یادشان میره و با دوست دخترشان در حال ....بوده ...و آبرو ایشان رفت .....و اینها باطن شان بیمار سات .....و به راه راست نیز هدایت نمی شوند و فقط مرگ هم برایشان کم است ....آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را دارم در پناه حق ....

سلام بر برادر عزیزم. خیلی استفاده کردم. دعا بفرمایید.

مجتبی نیکنام شنبه 14 مهر 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://republic.parsiblog.com

بسم الله
خواندم و استفاده کردم
یاعلی و زهرا

سلام آقا مجتبی. صفا آوردید!

امیر عباس شنبه 14 مهر 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://revaiat.blogsky.com

توجه: همان گونه که در ایمیلی از دوستان پرسیده‌ام، لطفا کسانی که از رسیدن ایمیل ناراضی هستند، در پاسخ همان ایمیل تذکر دهند تا بدانم کدام ایمیل باید حذف شود.

شاهد یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 06:13 ق.ظ http://mkz61.parsiblog.com

سلام
آقای !!! نوری زاد خودت رو خسته نکن. اینجوری به جایی نمی رسی! حتی اگه جوونهای اونروز که جبهه رفتن و شیمیایی و... شدن نباشن هم اونقدر جوون جبهه رفته و جنگ ندیده ی عاشق رهبر و انقلاب تو این کشور پیدا میشه که نمی ذارن حرف تو به جایی برسه.
ولی جالبه ها! تا حالا خط اول مطالب مخافا تحریک مردم علیه سهمیه ها و امکاناتی که دولت به رزمنده ها و جانبازا و خونواده شهدا میده بود و هی آتیش رو داغ می کردن دیدن نتیجه نمی گیرن از این طرف وارد شدن . ولی بازم کور خوندن.
راستی امیرعباس خان خوب مهم شدی !

حاج علی یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 09:29 ق.ظ http://akherat.persianblog.ir/

سلام بزرگوار
اگر نظر بنده ناچیز را بخواهی باید عرض کنم که ایشان صلاحیت و شرایط لازم برای پاسخگوئی را ندارد . یعنی شان شما بعنوان یک یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس اجل از این است که بخواهید با انسان بی منطقی چون او گفتگو کنید . لحن بی ادبانه ایشان حکایت از حالی بودن دستانش برای بیان مطالبی بیش از این دارد .
البته باید به ایشان حق داد که اینچنین بسوزد و بسازد . کشوری که تا قریب به سه دهه قبل بنوعی از مستعمرات نانوشته امریکا و انگلیس به حساب می امد حالا اعلام استقلال کند و از دشمنان درجه یک اربابان خود !!؟ شود . آیا تحمل این مسئله اسان است ؟ بدیهی است که جیره خوارانی اربابان مذکور و امثال نوری زاده باید خشمگین باشند و اینگونه بتازند . امروز دنیا ممکن است با زور پیش رود اما موقتی است . امروز علم و دانش و اگاهی و اخلاق حرف اول را می زند و نتیجه ان بوضوح شاهد هستیم . چرا که اسلام و نظام اسلامی ما حرف زیادی برای گفتن در دنیا دارد و انها از همین می ترسند اما از بیان ان بیم دارند . در هر حال از احساس مسئولیت شما سپاسگذارم و از موضع بحق شما نیز تشکر میکنم

جواد یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام امیر جان
بحث کردن با چنین اشخاصی اصلا به صلاح شما و در شان شما نیست.
و اذا مرو بالغو مرو کراما
و اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما

مستانه یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://mastanehpoemes.persianblog.ir

للّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

طیب یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://tayebarabgari.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ملت ایران به بزرگی و عظمت شما در این دنیای بی هویت به خود می بالد.شما کاری کردید که همیشه ما مدیون شمایم.دفاع از مرز و بوم دین و مذهب و من و تو نمی شناسد.وطن ناموس همه ما ایرانیهاست.پس آنهایی که جان و جوانی خود را در این راه گذاشتند مورد تقدیر و تشکراندو همیشه یاد رشادتهایشان در تاریخ خواهد ماند.شاد باش و دیر زی/یا حق/برادر کوچکت/طیب

ابوالفضل یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://abolfazl2321.persianblog.ir

با عرض سلام و احترام:
امثال نوری زاده ها ارزش پاسخ ندارند!
آنان تمام وجودشان با دروغ اجین شده است.
پس خود را برای بیدار کردن کسی که خود را به خواب زده است اذیت نکنیم...
ایام به کام و التماس دعا

احسان مهدیان دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 05:19 ق.ظ http://hojum.blogfa.com

سلام دوست صادق من

خواندمت برادر همیشه مانا باشی هجوووووووووووووووووووووووووووووووووم

فانی دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 05:55 ق.ظ http://gam.parsiblog.com/

سلام فرزند اسلام
خسته نباشید رزمنده
خوشحالم که امثال شما سنگر ها را خالی نکرده‌اند
البته مشکل بی ارزش بودن اراجیف نوری زاده برایم حل نشد
التماس دعا
یا علی

سلام. متشکرم. دعا بفرمایید.

سادات علوی دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

سادات علوی دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://sina12.parsiblog.com/

سلام علیکم
ممنونم از ایمیل تان
البته باید گفت که جواب ابلهان خاموشی است
اینها هنوز نفهمیده اند که مردان و زنان ما در ایمان و اعتقاد خودشان راسخ و مومن هستند ممنونم که جوابیه ها را جمع اوری می کنید
من الله توفیق

سلام بر شما. خدا یاریتان کند.

یاس دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام گلم
آفرین خوب جوابشو دادی خوشم اومد البته کار تو برای خوش اومدن امثال من نیست شما فی سبیل الله کار میکنید پس
اجرتان با خود خدا
پیروز و سربلند باشی عزیزم

سلام بر شما. متشکرم.

اهورایی شنبه 28 مهر 1386 ساعت 04:51 ب.ظ

مرد اهورایی
اهورایی؟
چقدر بیچاره اند بعضی ها
معلوم می شود به جای شیر از پستان مادر چیز دیگر چشیده اند که چنین تلخ کلام و بی ادب گشته اند. چقدر متاسف شدم که مطلب سحیف اهورایی به زبان فارسی بود
بهتر است آ، فجش نامه را حذف کنید. این اسمش سانسور نیست.
یا علی
ضمنا نوری زاده ارزش پرداختن نداشت و ندارد
یک موجود مافنگی جاسوس اسرائیل و آمریکا و وطن فروش چه جای توجه دارد

سلام. اگر چه معتقدم که وجود آن کامنت هم بی‌ادبی و بی‌منطقی دشمنان اسلام را نشان می‌داد و هم نشان حقانیت ما بود، اما به خاطر شما آن را حذف کردم. نوری زاده ارزشی ندارد و این پرداختن جزئی، برای این بود که ببینند چه همه خانه‌ی عنکبوت سست است. موفق باشید.

امیر عباس شنبه 28 مهر 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://revaiat.blogsky.com

با سلام خدمت ایرانیان سرافراز. همان گونه که مشاهده کردید یک کامنت سراسر توهین که نشان از خیانت و خباثت و وطن فروشی نویسنده اش داشت حذف شد.
این کامنت یا به قلم نوری زاده بود یا کسی که با او ارتباط دارد، چون خبر داشت که هنوز به نوری زاده ایمیل نداده‌ام.
ببینید خدا دشمنانش را چگونه رسوا می‌کند!
نوری‌زاده خودش با ادبیات کثیف خودش آمده و از خودش مثلا دفاع کرده در حالی که ردش باقی مانده.
خدا را سپاس که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:45 ق.ظ

بچه تو بهتره یه وب بزنی با عنوان جکستان .. آخه اونطوری بیشتر بهت میاد ...حرفات چرنده جک میگی جیگر

برای چی خودت را می‌کشی؟ ما که هنوز چیزی نگفته‌ایم که این طوری خودت را به در و دیوار می‌کوبی. بگذار شروع کنیم بعد ببین چه اتفاقی می‌افتد. نظراتت را حذف نمی‌کنم تا مخاطبین فهیم این وبلاگ، میزان درک و ادبت را ببینند و قضاوت کنند.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

این چرندیات ننویس مردم بهت می خندن ..البته ممکنه احمقایی مثل خودت خوششون بیاد اما اینو داشته باش تابلو کردی که نه چیزی حالیته نه سواد درست حسابی داری نه حالیته حق چیه .. بای نی نی

خوش‌حالم که باز هم نظرت را گفته‌ای. همین بهترین ملاک داوری مخاطلبن است. من یادداشت‌هایم را نوشته‌ام و تو این چنین گفته‌ای. خوب چه چیزی بهتر از این می‌توانست حقانیت ما را نشان دهد؟ مخاطبین عزیز! خودتان قضاوت کنید. این ادبیات مخالفین منطق و ایران اسلامی است!

خواهر دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 03:33 ق.ظ http://ghalamranje.parsiblog.com

هو الطیف
با سلام خدمت استاد ارجمند و برادر بزرگوار
وقتی در بخش نظرات یک وبلاگ ارزشی پارازیت می بینم مطمئن می شم که نویسنده با مطالبش چون خاری در چشمان دشمنان فرو رفته. از این بابت به شما هم تبریک میگم. چون معلومه که بدجوری دارند میسوزند.
ضمنا از اینکه کمتر خدمت میرسم عذرخواهی میکنم. به گرفتاریها واقفید.
التماس دعا.
(با اجازه این نظر در نامحرمانه هم درج شده)

امیر عباس یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://revaiat.blogsky.com/?PostID=21

ایرانی‌ام، اهل دلم، بسیجی‌ام، به سرزمینم عشق می‌ورزم.

http://revaiat.blogsky.com/?PostID=21

امیر عباس دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://revaiat.blogsky.com

بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آنها پاک ترین انسانها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند. ... مجموعه‌ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع می کند. (از بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان به مناسبت هفته بسیج 5/9/76)

امیر عباس جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://revaiat.blogsky.com

به نام خداوند جان و خرد
مشخص است که بدجوری به هدف زده‌ام!
اجازه دادم پیام‌ها بمانند تا مردم خود قضاوت کنند.
به دروغ سخنی را به حضرت امام(ره) نسبت می‌دهند و بعد جوابش را از من می‌خواهند.
توهین و یاوه گویی هم که پاسخ لازم ندارد.
به زودی نوری‌زاده بر اثر بیماری‌ای که به آن دچار است به درک خواهد پیوست تا پاسخ‌گوی خیانت‌هایش باشد.
از دوستی که با نام عباس نظر داده متشکرم.

الهم عجل لولیک الفرج.

علیرضا نوری زاده یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 06:29 ب.ظ http://voa.com

کیرم تو کس خار مادرت
از طرف علیرضا نوری زاده

با پوزش از بازدیدکنندگان ارجمند.
این کامنت وطن فروشان در غروب ۲۰ رمضان (شب بیست و یکم) است!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 10:36 ب.ظ

مادرقهوه

ببینید این نوری‌زاده چقدر بی‌سواد است که حتی لقب خودش را هم با غلط املایی می‌نویسد.

واقعا صهیونیست‌ها چقدر بدبخت‌اند که کارشناس فارسی‌شان یک بی‌سواد مثل علیرضا نوری‌زاده است.

:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 11:15 ب.ظ

خداوند عقل سالم به شما نظر دهندگان با سواد و فهمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عنایت بفرماید

ناخواسته دعای خوبی کردی و البته این دعایت پیشاپیش مستجاب شده. از قضا باسواد و فهمیده هم را درست گفته‌ای.
اما چون عقل به کارت نمی‌آید بنده هم دعا می‌کنم خدا به تو پول بدهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد