نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

آقای خاتمی سیاه‌بازی چرا؟

اخیراً سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران، در مورد انتخابات آتی ریاست جمهوری گفته است: «اگر بنا باشد نیایم(!) به وضوح و شفاف(؟) دلایل را به مردم خواهم گفت». همه می‌دانیم که در ادبیات سیاسی «اگر بنا باشد نیایم» به معنی ترس شدید از آمدن است. طبق معمول جناب خاتمی سخن واضح و شفافی نخواهد داشت، اما در این ارتباط چند نکته واضح و شفاف هست که بیان می‌کنم.

1- حدود سه سال است که مدعیان اصلاحات به ویژه یاران کویری باران در بوق و کرنا کرده‌اند که دکتر محمود احمدی نژاد برای بار دوم انتخاب نمی‌شود و مردم به او رأی نمی‌دهند.

2- مدعیان اصلاحات و بزرگانشان (بر خلاف رهنمودهای رهبر معظم انقلاب) با تمام قوا و ناجوانمردانه در ادعای ناتوانی دولت نهم در اداره کشور حرّافی و قلم فرسایی کرده‌اند.

3- این مدعیان همواره سید محمد خاتمی را بهترین گزینه برای تصدی ریاست جمهوری دانسته‌اند و تأکید کرده‌اند که مردم هم ایشان را قبول دارند.

چکیده ادعای حضرات این است که دکتر احمدی نژاد ناتوان است، سید محمد خاتمی بهترین گزینه است و مردم هم از دکتر بریده‌اند و خاتمی را قبول دارند ؛ برآیند طبیعی این ادعا آمدن خاتمی، نامزدی برای انتخاب دهم، رأی آوردن و حل مشکلات است؛ پس چرا نمی‌آید؟ در پس هر دلیلی که برای نیامدن خاتمی مطرح شود، علت اصلی و شفاف، پی‌بردن به حقایق و بیم از شکست سنگین و آبروریزی و ترس از یک افتضاح سیاسی است. با این حساب سخن سید محمد خاتمی نه تنها واضح و شفاف نیست، بلکه یک سیاه بازی است. 

 

پ.ن: 1- از مدت‌ها پیش که مدعیان اصلاحات از کاندیداتوری خاتمی برای انتحابات دهم دم می‌زدند، فرهیختگان جبهه‌ی اصولگرایی از آن استقبال می‌کردند. حضرات این استقبال را جنگ روانی تلقی می‌کردند. زمان که سپری شد، بر ایشان مشخص شد که اصولگرایان بر حقایق موجود در کشور اشراف دارند و بلوف نزده‌اند و مدعیان اکنون دانسته‌اند که عرصه‌ی سیمرغ جولنگه ایشان نیست و اکنون با اسم (بخوانید با ادعای) شفافیت به سیاه‌بازی رو آورده‌اند. 2- هنوز هم ممکن است سید محمد خاتمی با گرای غلط برخی دوستان ناباب (از جمله گروهک غیر قانونی نهضت به اصطلاح آزادی و شخص مارمولکی که سردسته این گروهک است) کاندیدا شود (خدا کند که بشود) ؛ در آن صورت باز هم از مردم تودهنی خواهد خورد و پیشاپیش سخنان مدعیان پس از شکست قابل تشخیص است که یا مردم را به نفهمی متهم می کنند و یا زمین و زمان و ابر و باد و مه و خورشید و فلک را به باد دشنام و ناسزا خواهند گرفت. 

 

پ.ن (27/6/87): سید محمد خاتمی دیشب به خبرنگاران گفت:« گفتهاند نگو، من می‌خواهم بگویم نمیآیم، دوستان میگویند فعلا اعلام نکن والا تا الان گفته بودم.» با این حساب یک پیروزی به نام ما ثبت کنید. صاحب این قلم در ابتدای همین یادداشت گفته بود همه می‌دانیم که در ادبیات سیاسی «اگر بنا باشد نیایم» به معنی ترس شدید از آمدن است و اکنون سید محمد خاتمی اذعان کرده از مدتی پیش می‌خواسته نیامدنش را اعلام کند، ولی دوستان مانع شده اند. در مورد دوستان خاتمی به پی نوشت چند سطر بالاتر مراجعه کنید. خدا خواست سه سال دروغ‌پردازی و جنجال و ادعای مدعیان اصلاحات به ویژه خزندگان بنیاد باران با این ترس شدید برملا شود و اگر خاتمی کاندیدا شود و در عمل بشود آنچه که باید بشود، نور علی نور خواهد شد. شخصاً همچنان برای کاندیداتوری سید محمد خاتمی دعا می‌کنم.

خاتمی: نمیآیم، دوستان میگویند فعلا نگو [لینک]

فایل صوتی اعلام انصراف خاتمی [لینک

مدرک دکترای خاتمی کجا رفت؟ [لینک]

نظرات 44 + ارسال نظر
سید فرهاد 25 شهریور 1387 ساعت 16:14 http://ffarhadd.blogfa.com/

سلام و عرض ادب برادر عزیز و دلاورم
طاعات و عباداتتان قبول در گاه حق تعالی واقع گردد انشالله
برادر عزیز م شبهای عزیز و مبارک قدر هم نزدیک است از شما خواهش مندم در این شبهای عزیز مخصوصا اگر در کنار حرم مقدس بی بی خانم حضرت معصوم تشریف بردید سلام من حقیر را خدمت آن بانیو بزرگوار ابلاغ فرمائید.خوشا بسعادتتان برادر خوبم.
اما در مورد انتخابات انشالله موفق باشند کاندیداهای دره دهم
اما اینجانب موفقیت و انتخاب ریاست جمهوری دوره دهم جناب دکتر احمدی نژاد را مجددا تبریک عرض مینمایم
دست حق یارتان برادر عزیزم


بنده بدون تعارف نیازمند دعای خیر شما و دوستان هستم.
اما ان شاء الله حتما نایب الزیاره خواهم بود.

سید حسین 25 شهریور 1387 ساعت 16:18 http://ffarhadd.blogfa.com/

سلام علیکم دلاور
در مورد مطلب فوق باید خدمتتان عرض نمایم
من که از حالا کاندیدای دوره دهم را انتخاب نموده ام و بغیر از دکتر احمدی نژاد کسی را نمی شناسم تا رای بدم
دوران سیاه بازی تمام شد
دست حق یارتان
یا علی

سلام دلاور
مرحبا بناصرنا

رامین 25 شهریور 1387 ساعت 18:12

هنوز خاتمی نیامده که رنگ از رخسارتان پریده است ! بگذارید بیاید بعد دم از رد صلاحیت به خاطر داستان ایتالیا و تخریب با داستانهای عجیب و ساختگی بزنید . راستی ! اگر خاتمی کاندیدا شود در مورد 8 سال ریاست جمهوری او چه نقطه ضعفی دارید . بگذارید حدس بزنم . احتمالا بیشترین حجم تبلیغات علیه مهاجرانی خواهد بود که در مجلسی که اکثریتش از جناح خودتان بودند استیضاح شد و رای اعتماد گرفت . حرف دیگری دارید ؟

اگر منطق داشته باشید متوجه می‌شوید که سید محمد خاتمی از رقابت با دکتر ترسیده و فهمیده که حنایش نزد مردم رنگی ندارد .
بحث رد صلاحیت هم یک سیاه بازی دیگر است که در محفل مدعیان اصلاحات طرح شده. مردم فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند!
ما از صمیم قلب آرزو می‌کنیم سید محمد خاتمی بیاید تا عیارش نزد مردم علنی شود (مشخص که هست).
اما مهاجرانی ، آیا مقصودتان همان است که خود اذعان کرد ورودش به سیاست به خاطر خوردن شیر الاغ بوده است؟!

الهام 25 شهریور 1387 ساعت 19:04

یقینا نویسنده وبلاگ اعتقاد ندارد که اکثریت مردم ایران اصول گرا شده اند که اگر چنین بود به گشت ارشاد نیازی نمی افتاد . این درست است که خاتمی نزد مردم اعتباری ندارد . اما معنی این سخن این نیست که اصول گرایان اکثریت مطلق جامعه ایران هستند . پس این عدد بین 30-20 میلیون که در هر انتخابات تعداد کسانی را نشان میدهد که رای نمیدهند چیستند ؟ هر دو گروه اصول گرا و اصلاح طلب نزد مردم اعتباری ندارند متاسفانه !

شما ظاهرا طرف‌دار امریکا هستید که کل مردم و هر دو جناج را قبول ندارید پس تکلیفتان معلوم است.
مردم که از ابتدا اصولگرا بودند و حتی سید محمد خاتمی با شعار حاکمیت قانون اساسی و اقتدار نظام رای آورد، حالا بعد چه کرد که مردم فهمیدند و از جناح ایشان بریدند بماند.
«آرای خاموش» (به قول امریکا و شما) در هیچ کجا به حساب کسی نوشته نمی‌شود. اما اگر به حرف است می‌توان گفت این افراد می‌دانند حامیان نظام رای می‌آورند و حال شرکت ندارند. ضمن اینکه مشارکت ۶۰ ۷۰ درصدی مردم که در دنیا بی سابقه است به گونه ای است که آن چند درصد که رای نمی‌دهند در نتیجه تاثیری ندارند و فقط در درصد تاثیر دارند که همین طوری هم کشور ما بیشترین درصد مشارکت مردم را در جهان داراست.

امید 25 شهریور 1387 ساعت 19:21 http://ies.blogsky.com

من نمی گم عملکرد خاتمی ، خوب و ایده آل بود ولی در افتضاح بودن عملکرد دولت احمدی نژاد شک ندارم و در مورد یادداشت شما باید بگم که هنوز یک سال مونده و هیچ معلوم نیست در طی این یکسال چقدر به حجم این افتضاحات افزوده میشه !؟ شاید خاتمی الآن داره به این فکر می کنه که می تونه ، دسته گل های به آب دادهٔ دولت نهم رو یه جوری رفع و رجوع کنه یا نه ؟ شما حق دارید ، خاتمی می ترسد ! چون او نمی داند شاهکارهای یک سال باقیمانده از خدمت دولت نهم چه خواهد بود و شاید هیچوقت نتواند این شاهکارها را جبران کند و فکر کردن به این موضوع که شاید نتواند آب به جوی رفته را برگرداند او را می ترساند و اگر من هم به جای او بودم می ترسیدم .
البته واکنش های اصولگرایان یک واکنش طبیعی است ، چون بسیاری از آن ها الآن احساس سیری می کنند و از این غافلند که سیر بودن آن ها در نتیجهٔ گرسنگی و بیچارگی خیلی افراد دیگر است که اصلاً نمی دانند حزب و گروه چیست و این منش دور از اخلاق و انصاف است !

تهمت‌ها و بی‌انصافی شما تکراری است. ما هم به خاطر همین ادعاها می‌گوییم آقای خاتمی بیاید و محک ایشان معلوم شود.
جالب اینکه سید محمد خاتمی و گروهش اکنون در میان مدعیان اصلاحات هم جایی ندارد و قدرتمندترین حزب مدعی اصلاحات یعنی اعتماد ملی برای خاتمی ارزشی قائل نیست.

امیدوارم بیان .... رد صلاحیت هم نشن ... ببینیم ایندفعه شکستشونو چه جور میخوان توجیه کنن!!!

همین طور است. البته کسی که خدا را فراموش کند همواره حرفی برای گفتن دارد. چون به اخلاق و صداقت پایبند نیست.

خواهر 26 شهریور 1387 ساعت 05:30 http://ghalamranjeh.blogfa.com

هو الطیف
سلام استاد
من تعجب می‌کنم چرا اینها که در مخالفت با یادداشت شما نظر می‌دهند از معرفی خود و وبلاگشان می‌ترسند؟
الهم عجل لولیک الفرج

سلام خواهر ارجمند
بیش از ترس این شرمندگی است که باعث فرو کردن سرشان در برف می‌شود. خودشان می‌دانند که حق با کیست لذا خجالت می‌کشند با نام و نشان دروغ بگویند.
دعا بفرمایید.

رسول 26 شهریور 1387 ساعت 08:45

گفته اید قدرت مند ترین حزب مدعی اصلاحات برای خاتمی ارزشی قائل نیست ( یعنی اعتماد ملی ) .خب قدرت مند ترین حزب مدعی اصول گرایی هم برای احمدی نژاد ارزشی قائل نیست یعنی موتلفه و علنا دم از عبور از احمدی نژاد میزنند . این به آن در .

هر چند اکنون در جبهه اصولگرایی خوش‌بختانه اتحاد وجود دارد و خوب است شما سخن بادامچیان را بشنوید و بعد این را بگویید. اصولگراها اصولی دارند که گرد آن جمع می‌شوند اما مدعیان چون نگاهشان فقط به قدرت است، همواره توی سر هم می‌زنند و نمونه‌اش مصاحبه های حجت الاسلام کروبی و جناب خاتمی و سخنگویان احزاب چند پاره‌ی مدعیان است.
در عین حال افتخار دکتر این است که به هیچ یک از احزاب وابسته نیست و قدرت او در اعتماد مردم است و اگر حافظه‌تان سالم باشد در انتخابات نهم هم حتی حزبی که خود در آن عضویت داشت (جمعیت ایثارگران) او را به عنوان کاندیدا معرفی نکرد و دکتر هم همواره گفته کارشکنی‌ها برای این است که من فرزند مردم ام و حزبی نیستم.

بیژن 26 شهریور 1387 ساعت 11:06

همیشه حامیان نظام رای نمی آورند . مثلا مجلس ششم .

برای همین هم حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فرموده‌اند که تک تک آرا اهمیت دارد و نگویید دیگران رای می‌دهند ولی خوب درصد کمی از مردم همیشه این گونه فکر می‌کنند و پای صندوق نمی‌آیند. اما می‌دانید که آن چند درصد در نتیجه تاثیری ندارند و همین طوری هم ایران بیشترین مشارکت مردمی را به نمایش گذاشته است.

روزنامه نگار مسلمان 26 شهریور 1387 ساعت 11:12

جالبه این آقا رسول اصلا تو باغ نیست. مدعیان اصلاحات جرم اصولگراها را اصولگرایی میدونند و این بابا میگه مدعیان اصولگرایی. اصلا تو باغ نیست و نمیدونه تو مملکت چه خبره. احتمالا یکی از بر و بچه‌های مظلومه که سواد سیاسی پایینی داره و احساسی گول مدعیان اصلاحات را خورده و به ۴تا جوانان عزیز شنیدن دهنش آب افتاده و داره سواری میده و کورکورانه حمایت میکنه.

اگر واقعا جوان باشد من به او احترام می‌گذارم چون دست کم تعمدا دروغ نمی‌گوید و این گونه فکر می‌کند. چنین شخصی وقتی به لحاظ منطقی تمکین شد اقناع می‌کند.

روزنامه نگار مسلمان 26 شهریور 1387 ساعت 12:27

خوب کاری کردید جواب دادید چون اینها پیش خودشون فکر میکنند مغالطه هاشون جواب نداره و شما به خوبی و با قدرت جواب دادید

سلام بر شما
بله نظرات اینها کم بهاست چون به قول شهید آوینی بنیان سفسطه بر باد است
متشکرم

روزنامه نگار مسلمان 26 شهریور 1387 ساعت 13:22

این خواب‌ها را هم به گور ببرند که بین اصولگرایان اختلاف باشد

کافر همه را به کیش خود پندارد. اینها وقتی خودشان را می‌بینند دیگر برایشان سخت است اتحاد دیگران را باور کنند!

دریا 26 شهریور 1387 ساعت 14:12 http://doayemostajab.blogfa.com

مطالب شما کاملا بجا و متین!
اما یک نکته، خط زدن خاتمی بدین معنا نیست که دولت احمدی نژاد هم نیز کاملا کارآمد و مطابق با گفته ها این چندین سال را پشت سر گذاشته!
چیزی که واضح است که در طول هشت سال دولت خاتمی اکثریت اندوخته های فرهنگی از دست رفت و طور دیگه ای معنا پیدا کرد! شاید آزادی طلبان آن را دقیقا برعکس معنا کنند و تازه شکوفایی فرهنگ معرفی کنند.
اما در طول ریاست جمهوری جناب احمدی نژاد نیز که سعی در توسعه اقتصاد بود و چه امیدهایی به قشر مستضعف، شاید قدم هایی در این مورد برداشته شده اما ثمره آن تا بحال فشار به این قشر بوده و...
سعی کنیم اگر دولتی را میکوبیم دولت دیگه ای را به رخ نکشیم چرا که در این صورت کوباندن شما به این معنا تصور میشود که برای تبلیغ دولت دلخواه سعی در ایراد تراشی و...
در هر حال تصور من این است اگر میخواهیم نقدی بجا و برای اکثریت منطقی جلوه کند هم نکات مثبت را یادآور شویم و هم منفی و اجازه دهیم مخاطب خودش تصمیم بگیرد که کدامین درست است!
پایدار باشید.

اصلا بحث کوبیدن و تایید در بین نیست.
شما گویا متن را نخوانده‌اید. بنده طبق یک دسته شواهد گفته‌ام چرا خاتمی نمی‌آید؟ مگر ادعا نمی‌کنند که دکتر خوب عمل نکرده و خاتمی کاردان است و مردم به خاتمی رای می‌دهند؟ پس چرا از کاندیدا شدن فرار می‌کند و به سیاه بازی روی می‌آورد؟

داداشی 26 شهریور 1387 ساعت 15:20 http://dadashi.wordpress.com

زیبا نوشته بودید و از آن قشنگ تر پاسخ هایی بود که داده بودید، ایشالا بیشتر بهتان سر می زنم؛

سلام.
از لطف شما متشکرم.

امیر 26 شهریور 1387 ساعت 15:39

به نظر من در مقابل چهره هایی مثل عبدالله نوری که کاندیدای ادوار تحکیم وحدت است باید خاتمی را زیارت کرد !کمی هم توجهتان را به چهره هایی نظیر نوری معطوف کنید . خطر اصلی جایی است که اصلاح طلبان تند رو نشسته اند نه خاتمی که به حال به خیلی از مسائل هنوز پای بند است .

شما هم نخوانده و نادانسته نظر داده‌اید. بنده از حضور خاتمی استقبال کرده‌ام. سوالم این است که چرا علی‌رغم ادعاهای فراوان اکنون نمی‌آید و سیاه‌بازی می‌کند؟!

صادق 26 شهریور 1387 ساعت 18:59 http://sdaegh-ac.blogsky.com

با سلام خدمت استاد گرامی
و ضمن قبولی طاعات و عبادات و اینکه از برگشتن شما سر کار نوشتن وبلاگ خوشحالم.
یک سئوال کوچک داشتم شما با این وضع گرانی کنار امدی
شاید کنار امده باشی اما مردمی هستند که از این گرانی نامعقول به تنگ امده اند خوب شما با دیدن این وضع چه کسی را مقصر می دانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غیر از رئیس جمهور فرد دیگری هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
التماس دعا در پست بعدی جواب را می بینم.

سلام بر دوست نوجوان من آقا صادق
شما فقط کافی است سخنان رئیس جمهور را گوش می‌کردید که واضح است این کار را نکرده‌اید. کسی که این گونه مثل شما حکم می‌دهد لازم است اطلاعات خود را بالا ببرد.
در مورد تورم بحث زیاد است و باید به معادلات جهانی مثلا افزایش بی‌رویه قیمت نفت و ایجاد تورم جهانی اشاره کرد و می‌دانید که اضافه بهای نفت به صندوق ذخیره ارزی می‌رود و دولت بدون اجازه مجلس حق برداشت ندارد اما تورمش روی دست دولت می‌ماند.
در داخل کشور هم خیلی ها در صدد کارشکنی هستند و می‌بینیم که حتی بانک مرکزی ایجاد تورم می‌کند و با دولت هماهنگ نیست. حالا کاری به گلوگاه‌هایی که در دست شکست حوردگان انتخابات نهم است ندارم.
و دیدیدم که دکتر مجبور شد حتی وزیر اقتصاد خود را عوض کند. راه دور نرویم. سخنان رئیس جمهور در قم را شنیدید؟ اگر شنیدید به بسیاری از موارد مثلا یک نمونه در دخانیت اشاره کردند. اگر نشنیدید مقصر کیست؟
در این دولت که به قول رهبر معظم انقلاب دولت کار و تلاش است ممکن است اشتباهی هم صورت گرفته باشد، اما مهم این است که دیگران اعتقادی به کار اقتصادی نداشتند و شعارشان توسعه سیاسی آن هم به نفع دشمنان نظام بود و حالا یک دولت آمده که خود را خادم ملت می‌داند.
یک نکته را هم در نظر داشته باشید: درست است که ما ملت نق‌زنی هستیم و همواره از گرانی و نداری داد می‌زنیم، اما قدرت خرید مردم بالاست. سری به بازار و ... بزنید. همه می‌خرند و می‌برند و زندگی خود را ارتقا می‌بخشند و اغلب قر می‌زنند. اما این مملکت زنده است، مردم قدرت خرید دارند و وضعشان از بسیاری کشورهای - حتی بزرگ - دنیا هم بهتر است.
سلام برسانید.
--
آدرس وبلاگتان را هم اشتباه درج کرده‌اید. درستش این است:
http://sadegh-ac.blogsky.com

امیر عباس 26 شهریور 1387 ساعت 19:26 http://namahramane.blogsky.com

آقا امید!
سلام
متاسفانه نظر شما قابل درج نیست. اما اینکه گفتید مرا از نزدیک دیده‌اید (نگفتید کجا) و تصویر خوبی داشته‌اید و به خاطر اتخاذ مواضع سیاسی‌ام تصویرتان درهم‌ریخته است.
خوب بله کسی که موضع نداشته باشد و خنثی باشد کسی در برابرش قرار نمی‌گیرد. اما خوش‌حالم که تصویرتان اصلاح شد. بنده همین گونه‌ام که ملاحظه می‌کنید و تعریف و تکذیب دیگران کمترین تاثیری در انجام تکلیفم ندارد.
اگر هم بخواهم نظر کسی را جلب کنم، تنها شهیدان هستند که این شایستگی را دارند. عزت و آبرو و دارایی و جان ما فدای آرمان شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باد.
عاقبت به خیر باشید.

من 26 شهریور 1387 ساعت 21:33

سلام
خیلی وبلاگتون کرکر خنده ست:))
شما هم مثل دکتر جونت تو تو همی
خرداد سال دیگه که رای نیوردید میام وبلاگت ببینم حالت چطوره!!!!!!!!!!!!!!

اول خودت و وبلاگت را معرفی کن تا ترسو بودنت معلوم نشود. بزرگ‌تر از تو بعد از انتخابات مجلس هشتم سوراخ موش را خریدند و حتی کامنت‌های مرا از وبلاگشان پاک کردند. مثلا همین آقای فوق لیسانس ـ نه دکتر - مهدی بوترابی مدیر پرشین بلاگ.
اینجا را ببین:
http://mahram.blogsky.com/1387/01/10/post-18

شهسوار دل 27 شهریور 1387 ساعت 02:25 http://shahdel.parsiblog.com

خدمت برادر عزیز و ارجمند عرض سلام و ادب دارم
بسیار عالی بیان کردید.
خاتمی از چیزهای دیگری هم هراس دارد که دو دل شده .
بین پاچه خواری اطرافیانش برای آمدن و ترسها و گرانی های بعد از انتخابات گیر افتاده است . چه بد روزگاری !
من الله توفیق

سلام بزرگوار
از اینکه روحیه می‌دهید متشکرم.
دعا بفرمایید.

صادق 27 شهریور 1387 ساعت 11:24 http://sdadegh-ac.blogsky.com

با سلامی دوباره خدمت شما استاد گرامی
حتما شما این طرح اقتصادی خانوار ها را دیدید
خوب شما که دیگر از همه چیز خبردارید باید بدانید چه قدر پول مملکت هدر رفت؟؟؟
حتما می پرسید چرا ؟؟؟؟؟
به دو دلیل
1.هرفردی که در مرکز تحویل فرم ها مستقر شده است پول می خواهد.
خوب ما با این مشکلی نداریم اما من وقتی به همراه پدرم به انجا رفتیم پرسیدیم اگر فردی اشتباه پرکند باید چه کند
مسئول انجا گفت یک لحظه شماره ملی اش را میزنیم همه مشخصاتش می اید
و پرسیدیم پس چرا اینقدر می گویند بیائید پر کنید اگر این طور باشد نیاز به خرج های اضافی نیست
از مسئول پرسیدیم چرا دولت این کار را کرد
و او سکوت را اختیار نمود
این سکوت همان سکوتی است که همه احمدی نژادی ها!!!!!!!! اختیار می کند.
خوب حالا دیگر من تریبون را در اختیار دوستان قرار می دهم
به امید دیداری دوباره
التماس دعا
درباره مورد دوم هم باید بگویم یادم نمی اید!!!!!!!!!!!

سلام
این جمله «این سکوت همان سکوتی است که همه احمدی نژادی ها!!!!!!!! اختیار می کند.» متعصبانه، کلی و فاقد اعتبار است.
در مورد اینکه مسئول تحویل گرفتن فرم چیزی نگفته چه بگویم؟ شاید او هم نداند! او یک معلم بوده مثل پدر شما، از کجا که اصلا در جناح دکتر بوده؟!
شماره ملی افراد چگونه از درآمد افراد و مشکلاتشان و وام‌هایشان خبر می‌دهد؟ چه کسی این را گفته؟ هر که گفته یقه خودش را بگیر :)
اما این طرح به منظور هدفمند شدن یارانه‌هاست. در حالت فعلی یارانه‌ها به اجناس تعلق می‌گیرد و همه - حتی اتباع بیگانه - از آن استفاده می‌کنند. اما وقتی هدفمند شد من و شما از آن بهره‌مند می‌شویم اما مثلا آن افغانی یا عرب که در کشور ما مهمان است (قانونی یا غیر قانونی) مجبور می‌شود کالا را با قیمت واقعی بخرد.
می‌بینید که این طرح خدمت بزرگی به اقتصاد کشور و خانواده‌هاست.

سایبان 27 شهریور 1387 ساعت 12:29

تو یک بار در ستاد علی فلاحیان تجربه شکست را داری . مطمئنی که این بار احمدی نژاد رای میاورد ؟

اگر در این یادداشت
http://mahram.blogsky.com/1387/01/20/post-22
ببینید من در آنجا با اطمینان می دانستم آقای فلاحیان شکست سختی می خورد و این را به ستاد هم متذکر شدم ولی باورشان نشد. حتی به شخص آیت الله فلاحیان پیشنهاد انصراف دادم. یادداشت را بخوانید:
http://mahram.blogsky.com/1387/01/20/post-22
- - -

در مورد سوالتان باید بگویم شکی نیست که ایشان با قاطعیت در دور اول انتخاب خواهد شد و درست به همین دلیل است که سید محمد خاتمی ترسیده و بنا به نیامدن دارد.

امیر عباس 27 شهریور 1387 ساعت 17:02 http://namahramane.blogsky.com

در ادامه پاسخ به کامنت بالا باید بگویم من فقط به عنوان نویسنده در آنجا حضور یافتم و از همین رو کمیته مطبوعاتی را برعهده گرفتم و در کمیته سیاسی هم عضویت داشتم. رای من در آن موقع دکتر توکلی بود اما مطمئن بودم که او هم رای نمی‌آورد. به این خاطر و به این دلیل که فلاحیان را هم ارزشی می‌دانستم پیشنهاد فعالیت در ستاد مرکزی ایشان را پذیرفتم.

سید مهدی سالم 28 شهریور 1387 ساعت 12:16

یادش به خیر.نه.یادش بی خیر
دخترانی با چشمان گریان،یقه چاکان،خاک برسران،برسرزنان،صورت خراشان،حنجره پاره کنان و آبروریزان......
می امدند دامن کشان و میگفتند فریاد کشان
امید نسل جوان سید محمد بمان
و او زل میزد خنده کنان در چشمان وقیحشان و دستها را درهم میکرد تکان میداد مشت کنان ......
واوماند......
وآن روز بود خوشحالی دوباره دشمنان و سوزاندن اعتقادات ملتی مسلمان.
و امروز.....
با تکیه بر خدا و ائمه و استفاده از نصایح پدرانه رهبرمان و با درایت رئیس جمهور مکتبیمان تاریخی زیبا مینویسیم در برگ روزگار تا بماند برای آیندگان.
درود بر عزت و شرف و غیرت احمدی نژاد عزیزمان.
فدایی رهبر.

بابک 28 شهریور 1387 ساعت 13:22

انتقاد کردن به افتاده ای چون خاتمی نه جرات میخواهد نه مهارت . تو اگر واقعا تحلیل گر سیاسی هستی باید به کسی که قدرتی دارد و اختیاری انتقاد کنی نه این که احمدی نژاد حی و حاضر را رها کنی بروی سراغ 7-6 سال قبل .

پس خاتمی افتاده است؟!

کشاورز 31 شهریور 1387 ساعت 16:46

موقع افتادن شما هم میرسد . خدا را شکر سنمان هم خیلی زیاد نیست . زنده میمانیم و دوران زمین خوردن شما را هم می بینیم .

شهید بهشتی می‌فرماید: ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند.
سعدی هم می‌گوید: مرده آن است که نامش به نکویی نبرند.
-
و البته آرزو بر جوانان عیب نیست. آن هم در سن و سال شما. دیگر این روزها ۶۰-۵۰ سال که سنی نیست (نیشخند)

مهران 31 شهریور 1387 ساعت 21:48

همیشه دعاهایت مستجاب باد . علی الخصوص در مورد دکتر احمدی نژاد که سخت محتاج دعاست .

همه محتاج دعاییم حاج خانوم :)

[ بدون نام ] 2 مهر 1387 ساعت 02:15

خوبه شما هم خوب بلدین نون رو به نرخ روز بخورین.اول دور اقای فلاحیانی جمع می شید که به نظرتون رای می یارن و از نظر خود شما ادم ارزشی هستن با اون کارها و ماجرای پسرشونو و کارهایی که در زمان وزارت اطلاعات داشتن.بعد که می بینید ایشون رای نمی یارن میری سراغ اقای توکلی.توی دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری هم که احمدی نژاد رو از قبل برنده می دونستین به طرفداری از ایشون بلند می شین.

ما همواره به تکلیفمان عمل می‌کنیم. اگر بنده مثل افراد بی‌هویت که اسمشان هم معلوم نیست نان به نرخ روز خور بودم، سال ۸۰ از سید محمد خاتمی حمایت می‌کردم. حضور در ستاد فلاحیان هم فقط در راستای تجارب نویسندگی بود و البته ایشان را ارزشی می‌دانم. برای اولین بار اینجا می‌گویم که حاضر نشدم در ازای فعالیتم در ستاد ایشان حتی یک ریال پول بگیرم!
اما بله در انتخابات نهم، من شخصا از مدت‌ها قبل که کاندیداها مشخص نبودند و حتی بعد که اصولگرایان روی دکتر قالیباف اجماع داشتند مطمئن بودم که دکتر احمدی نژاد رای می‌آورد و همه جا می‌گفتم. به این می‌گویند شم سیاسی :)

رضا 2 مهر 1387 ساعت 13:54

"در مورد تورم بحث زیاد است و باید به معادلات جهانی مثلا افزایش بی‌رویه قیمت نفت و ایجاد تورم جهانی اشاره کرد و می‌دانید که اضافه بهای نفت به صندوق ذخیره ارزی می‌رود و دولت بدون اجازه مجلس حق برداشت ندارد اما تورمش روی دست دولت می‌ماند.
در داخل کشور هم خیلی ها در صدد کارشکنی هستند و می‌بینیم که حتی بانک مرکزی ایجاد تورم می‌کند و با دولت هماهنگ نیست. حالا کاری به گلوگاه‌هایی که در دست شکست حوردگان انتخابات نهم است ندارم.
و دیدیدم که دکتر مجبور شد حتی وزیر اقتصاد خود را عوض کند. راه دور نرویم. سخنان رئیس جمهور در قم را شنیدید؟ اگر شنیدید به بسیاری از موارد مثلا یک نمونه در دخانیت اشاره کردند. اگر نشنیدید مقصر کیست؟"
...اینها سیاه بازی نیست؟ برادر من از فسادی که در جامعه وجود دارد بی خبری یا سرتو در برف فرو بردی؟ شماها از جون مردم چی میخواین؟ هم خوردید و هم بردید... یعنی 4 سال دیگه هم جا دارید؟!!!

خوب کاری کردید که جملات مرا دوباره نقل کردید. اما در برابرش چه دارید بگویید؟ شما که مثلا سرتان در برف فرو نرفته موارد مورد نظرتان را بگویید. چرا نگفته‌اید؟ چون در واقع چیزی ندارید بگویید. شما هم مثل بزرگانتان اهل سیاه‌بازی هستید.
در مورد خوردن و بردن هم کافر همه را به کیش خود پندارد. هر چه داشته‌ایم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داده‌ایم و هرچه داریم و جانمان را آماده‌ایم که فدا کنیم.
و اما مردم. شما از جان مردم چه می‌خواهید؟ مردم که به دکتر احمدی نژاد رای داده‌اند و از او حمایت می‌کنند و اتفاقا ما می‌گوییم که سید محمد خاتمی بیاید تا مردم تکلیف او را معلوم کنند!

بهار 2 مهر 1387 ساعت 21:56

مردم به آقای احمدی نژاد رای ندادند . به مخالف رفسنجانی رای دادند .

جفتش دو تاست :)
مردم به اصول انقلاب و به امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبندند و از این رو به دکتر احمدی نژاد رای دادند.

سامان 2 مهر 1387 ساعت 22:08

به آقای خبرنگار مسلمان :
خبرگزاری شما بود که به خاطر درج اخبار جعلی برکناری رییس کل بانک مرکزی سه روز توقیف شد نه ؟ از عوارض سواد سیاسی بالاست البته !

جالب است که امثال شما سر سوزنی دقت ندارند.
خبرنگار مسلمان اصلا اینجا نظر نداده (نیشخند)

کوروش 2 مهر 1387 ساعت 23:59

دوست نویسنده مطمئنی اگر خاتمی بیاید از مردم تو دهنی می خورد . من که میگویم مردم و خاتمی هر دو از آرای غیبی و دستان نا پیدا تو دهنی می خورند و دو باره انصارحزب الله که شاید یک درصد جامعه را نیز نمایندگی نمی کنند بر اریکه قدرت تکیه میزنند تا ویرانی ایران زود تر انجام شود. آخر میدانید که یک روز از اساس وجود هر نوع مشکل را در کشور منکر می شوند روز دیگر مسئول نابسامانی های مملکت را وضعیت هرج و مرج اقتصاد جهانی اعلام می کنند و روز دیگر ناکارآمدی خود را در پس مدیریت آقا امام زمان پنهان میکنند و در دیگر روز اعمال و رفتار خود مردم را باعث خروج نعمت و ایجاد نابسامانی و رخت بستن برکت از جامعه میدانند تا فردا روز چه کسی را مقصر بدانند خدا میداند.

البته این وصله‌ها به دولت جمهوری اسلامی نمی‌چسبد. خاتمی در زمانی انتخاب شد که همه می‌گفتند ناطق نوری آرای غیبی دارد و دکتر احمدی نژاد زمانی رای آورد که مجری انتخابات دولت خاتمی بود!!!
اتفاقا در مورد انصار حزب الله با شما هم عقیده هستم. هر چند نیاتشان خالص است ولی رویه‌شان مورد تایید قاطبه اصولگرایان نیست. اما برخی با خباثت همه اصولگرایان را انصار حزب الله می‌نامند (البته برخی هم اسر تبلیغات خبیثان شده‌اند و نمی‌فهمند قضیه چیست).
و اما در مورد اینکه ریشخندهای بیگانگان را تکرار کرده‌اید نظری ندارم جز اینکه بگویم : مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل. و این مرگ شامل پیروان داخلی‌شان هم می‌شود.

مرگ بر انتری نژاد 3 مهر 1387 ساعت 00:01

ببین جوجه شپشو،زیاد زر زر نکن.تو و امثال آشغالهایی مثل تو لازم نکرده با این بی آبرویی ها و افتضاحاتی که اربابت بالا آورده دیگه دم از آبرو بزنی.گله بدون چوپان شما را چه به آبرو.سگ گله تان هم که آبرویی برای مملکتش نگذاشته.همین که آدم به قیافش نگاه کنه تا ته قضیه رفته.اگر دکتر خاتمی کاندید بشه و بالا نیاد خوب معلومه که سگهای دور اربابت مثل دوره قبل تقلب کردن.اون کجا که کسی با 30 میلیون رای بیاد بالا، اون کجا که یک انتر با 3 یا 4 میلیون رای جوجه پشیزی بیاد بالا.شما بدبختها 4 سال هست که دارید خشتک خودتون را پاره می کنید تا بلکه مثلا با پایین آوردن خاتمی، انتری نژاد را بالا ببرید.اگر راست میگید بدون توسل به این چرت و پرت ها بشینید و ازش تعریف کنید.هیچوقت برای تعریف کردن از خاتمی نیازی نبود پشت سر شخص دیگری زر و زر کرد.ولی برای لاپوشانی کردن گه هایی که اربابت خورده چاره ای جز این نداری.اینقدر سگ و ترسو هست که تصمیم گرفته درست قبل از انتخابات پول به حساب این مردم بدبخت بریزه تا رای جمع کنه.شما اگر مطمئنید که این سگتون دوباره رای میاره چرا اینقدر دارید از اومدن یا نیومدن دکتر خاتمی جلز و ولز میکنید و زرت و پرت می کنید خرجوجه ها.

از کوزه همان برون تراود که دروست!
مخاطبین ارجمند وبلاگ! قضاوت در مورد این کامنت با شما.

البته انتخاباتی را که یک دکتر فوق دیپلم برگزار کنه و قبلش رد صلاحیت نگهبانو و دارو دسته باشه قابل پیش بینی است.

در آخر هم فقط در مورد تورم یک نکته: اونم اینکه تورم جهانی 2 درصد افزایش داشته. و ما در طول این 3 سال به اندازه 27 سال اول انقلاب درآمد نفتی داشته ایم.

برق نداریم وجالب تر اینه که صندوق ذخیره ارزی در حدود 7 میلیارد دلار موجودی داره. (جالبه آخر دوران خاتمی با نفت 8 تا 12 دلار 10 میلیارد داشت.)

آقای احمدی نژاد یکی از عوامل تورم را افزایش جمعیت می دونند. خوب به ما بگویند پس اون سخنرانیهایی که می فرمودند جمعیت 120 میلیونی چی بود؟ دروغ بود یا حماقت (انتخاب با خودته.

در آخرین مطلب هم اگه هر کی هر سال یک سفر میومد به یک شهر و به هرکی عریضه داده 100 تا 50 تومان می داد مطمئنا رای می آورد.

والسلام

در مورد دکترا حتما می‌دانید که دکتر احمدی نژاد با معدل بالا و بهترین تز و دفاعیه مدرکشان را اخذ کرده‌اند. اما به یاد بیاورید سال ۷۶ هنگام تبلیغات همه می‌گفتند دکتر خاتمی و بعد که رای آورد مشخص شد که اصلا دکترا ندارد. آن قدر افتضاح شد که بعدها هم که در مسند ریاست جمهوری دکترای افتخاری گرفت، کسی دیگر نگفت دکتر خاتمی.
اما گفته‌ای احمدی نژاد «مطمئنا رای می‌آورد» درست گفته‌ای، آفرین. فقط دلیلت غلط است :)

خواهر بسیجی 3 مهر 1387 ساعت 11:09

سلام
واقعا این همه بی ادبی و بی شعوری فقط از این ها برمیاد. موقع شعار از دموکراسی و آزادی دم میزنند اما در مورد منطق قوی شما فقط توهین میکنند یا بعضی اوقات هم بقول شما ریشخند
تازه شما که چیزی نگفتید شما میگید چرا خاتمی کاندید نمیشه
وقتی اینطوری به رئیس جمهورمون توهین میکنند اون هم درست موقعی که تو سرزمین کفر داره تو دهن دشمن اسلام میزنه میشه نتیجه گرفت که اینها از عوامل دشمنند که میان تو وبلاگ شما توهین میکنند
و بهترین حرف را هم باز شما زدید یعنی از کوزه همان برون تراود که دروست
فکر میکنم برای رو شدن دستشون کافی باشه و بقیه توهین های این ناجوانمردان از خدا بی خبر را حذف کنید
دیشب به یاد شما بودم و خیلی دعاتون کردم
التماس دعای مخصوص

سلام بر خواهر دلاور بسیجی
متشکرم. این نظر از بهترین کامنت‌هایی است که تا کنون برایم رسیده. ممنون که برادر کوچک خود را دعا می‌کنید و واقعا به دعای امثال شما خوبان محتاجم.
نشانی وبلاگ را هم اگر ذکر کنید خدمت خواهم رسید.
ایدکم الله تعالی.

[ بدون نام ] 3 مهر 1387 ساعت 11:50

من تعجب میکنم شما چطوری یک نفری به همه جواب دادی و کم نیاوردی

و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی

نرگس 3 مهر 1387 ساعت 15:31

منظور آقای واااااااا از دکتر فوق دیپلم کردانه نه احمدی نژاد ! خودتو به اون راه نزن .

شما اسم خودت هم معلوم نیست یک بار وااا یک بار نرگس یک بار ؟؟ از کجا معلوم بود منظورش چیست؟
اگر اشکالات وارده بر مدرک کردان درست باشد خود ما اولین مخالفانش خواهیم بود.
ملاک ما اصول انقلاب و نظام و اسلام است با کسی عقد اخوت نداریم.
اما کاش در مورد دکترای قلابی خاتمی هم توضیح می‌دادید.

مهدی 3 مهر 1387 ساعت 16:32 http://bavelayat.parsiblog.com

سلام .
قشنگ مطلبو جمع کردی . همه ی نظراتو هم خوندم.
امید دارم امسال با اومدن خاتمی یک قدرت نمایی تمام عیار انجام بشه تا مقبولیت و محبوبیتش معلوم شه .
چقدر نادونند اونایی که میگن انتخاب احمدی نژاد بخاطر رد کردن هاشمی بود!
اونهایی هم که تحریم انتخابات رو دلیل پیروزی دکتر میدونند بهتره خودشونو سرزنش کنند . ( چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ) (البته پشیمونی واسه خودشون که دستشون از بیت المال بریده شد)
خداوند به شما خیر بده
این مطلبو لینک میکنم
یا علی

سلام بر شما و متشکرم.
همه اینها می‌دانند واقعیت چیست اما سیاست منهای اخلاق و انسانیت باعث می‌شود به راحتی دروغ بگویند. تحریمی‌ها هم که ۱۳ نفر و نصفی بیشتر نیستند (پیر و پاتال‌های مثلا ملی و دروغکی مذهبی که عضو جدید هم ۲۰ سال است نگرفته‌اند) پس اصلا اسمشان را نیاوریم بهتر است.
نتیجه انتخابات می‌گوید که مردم هاشمی را هم کنار زدند و به هر حال مردم به اصول انقلاب و به امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبندند و از این رو به دکتر احمدی نژاد رای دادند.
موفق باشید.

نرگس 3 مهر 1387 ساعت 18:24

این داستان دکترای قلابی خاتمی را بار اول است میشنوم .احتمالا باید آن را به حساب مقایسه همه با خود توسط اصو ل گرایان ( اصول نمایان ) گذاشت . فراموش که نکرده اید ؟ آوردن پول نفت بر سر سفره مردم و بعد انکار آن , اعلام این که ما کاری به لباس مردم نداریم و بعد گشت ارشاد , وعده های فراوان در سفرهای استانی و بعد تو خالی در آمدن آنها و ...
دکترای آقای خاتمی تنها توضیحی که دارد این است که ایشان دکترا دارند .

مطلب بعدی مرا بخوان.

مدرک دکترای خاتمی کجا رفت؟
http://namahramane.blogsky.com/1387/07/03/post-39

سارا 4 مهر 1387 ساعت 18:29

انسان احمق برای من ایمیل نفرست
گور بابای تو و همهی گوساله های مثل تو که فکر می کنن مرم احمق هستند می دونی اون دنیا از مجات اویزونتون میکنن که مگه نه

سلام (به حکم قرآن به تو سلام کردم)
کاری به توهین‌هایت ندارم چون از کوزه همان برون تراود که دروست.
اما تو که حتما عقل داری؟! وقتی می‌گویی ایمیل نفرست، نباید ایمیلت را بگویی؟
واقعا که :)

به نام خداوند راز آفرین
به نظر بنده دکتر(!؟) خاتمی خیلی هم دکتره. چون مدام تزهای غربی را مطرح می کنه مگر دکتری چیه همینه دیگه.

کاظم 8 مهر 1387 ساعت 23:29 http://mytattle.blogfa.com

اگه متلک نمی گین و ناراحت نمی شین یه سوال دارم! وقتی هاشمی رئیس جمهور بود آقای خامنه ای کاملا حمایتشون می کردن! حتی وقتی ۸ سال هاشمی تموم شد گفتن که «هیچکس برای من هاشمی نمی شود» اما تو انتخابات دکتر احمدی نژاد همه بسیجی ها هاشمی رو عامل فساد اقتصادی می دونستن!
آقای خاتمی رو هم آقا خیلی حمایت کردن مخصوصا از شخص خودش ( نه اطرافیانش) همین الآن هم گاهی با هم دیدارهایی دارن که من هم از آنها اطلاع دارم اما باز هم شما خاتمی رو به بدترین چیزها متهم می کنین! پس چه خبره تو این مملکت؟ یعنی نعوذ بالله آقا بنا به مصلحتی که معلوم نیست از هر رئیس جمهور فاسد و غربی حمایت می کنن؟
اگه اینطوری حساب کنیم پس از کجا بدونین بقیه حمایتهای آقا از آدمهای دیگه هم همینطوری نباشه!
یا حق

سلام
با اینکه اگر بخواهم به جزئی‌ترین مسائل وارد شوم باید وبلاگ صرفا سیاسی شود و بنای مطلق سیاسی شدن وبلاگ را ندارم اما پاسخ شما را می‌دهم.
اولا من در مورد جناب خاتمی و تفکر و عمل‌کردش قضاوتی نکردم و فقط می‌گویم - مصرانه هم می‌گویم - که این همه تبلیغ توام با تخریب و گفتن اینکه مردم دوباره به دکتر رای نمی‌دهند و خاتمی دوباره رئیس جمهور می‌شود، باید با آمدن خاتمی همراه باشد و وقتی نمی‌آید معلوم می‌شود تمام حرف‌ها عوام فریبی بوده و دلایل خنده‌دار سید محمد خاتمی سیاه‌بازی است.
اما مقام معظم رهبری از تمام رئیس جمهورها حمایت کرده‌اند و خودشان هم گفته‌اند. اما این نوع حمایت از دولت نهم بی‌سابقه بوده، ضمن اینکه تخریب‌ها هم بی‌سابقه بوده است. در مورد جناب خاتمی رهبر معظم انقلاب بسیاری انتقادها را در حوزه فرهنگ و اقتصاد و سیاست خارجی داشتند و بیان کردند و حمایت‌ها هم درست بود. به ویژه در مواردی که خاتمی در برابر صهیونیزم و ارزش‌های انقلاب مواضع درست اتخاذ می‌کرد! و خیلی‌وقت‌ها هم حمایت‌ها جنبه مدیریتی داشت که بحث مفصل می‌طلبد.
البته طبیعی است که شما نظرات مرا با تعصب رد کنید، اما توضیحم در باره آقای هاشمی رفسنجانی (یار دیرینه انقلاب و رهبر) چنین است:
چهارشنبه قبل از دوم خرداد که نظرسنجی‌های موثق (نه حزبی) آمدن خاتمی را نشان می‌داد، رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده‌های شهدا گفتند (نقل به مضمون): «هر کس بیاید باید به وعده‌ها و شعارهایش عمل کند. شما مردم در صحنه هستید رهبری هم هست!»
این یک نوع نگرانی از دولت آینده را نشان می‌داد. اما صبح انتخابات ورود مردم به حوزه‌ها (من خودم ناظر انتخابات بودم) نشان می‌داد که خاتمی حتما می‌آید و نظرسنجی‌ها در حال به بار نشستن بود که در چنین شرایطی رهبر فرمودند:«طبق معمول هر یک از کاندیداها که توسط مردم انتخاب شود رهبری حمایت می‌کند. البته هیچ‌کس برای من هاشمی نمی‌شود.» این هم بیش از اینکه به جناب هاشمی مربوط شود نشان می‌داد که رهبری تاکید دارد حمایت ایشان حساب و کتاب دارد و هاشمی کسی بوده که در صحنه‌های مختلف پایبندی‌اش را به ارزش‌ها و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است و نوعی هشدار به جناح آقای خاتمی بود.
عاقبت به خیر باشید.

یک نفر با قلب بیمار که عقایدش شبیه گروهک منحرف نهضت آزادی است، آمده و با خباثت تمام متنی نوشته و با اغلاط فراوان هر چه لایق خودش و اربابش امریکا بوده، به دکتر و دولت و مردم شریف نسبت داده است.
اما با تمام دروغ‌ها و تهمت‌ها و بی‌ادبی‌ها و بی‌منطقی‌هایش اذعان کرده که دکتر احمدی نژاد دوباره انتخاب می‌شود.
آری آفتاب قابل کتمان نیست!

م.صوفی 27 مهر 1387 ساعت 05:46 http://afagh.parsiblog.com

بنام خدا
سلام علیکم
بابا ایول خیلی توپ بود هم متن هم ترس اقاااااای خاتمی
خدا به شما اجر بده.
به وبلاگ ما هم سر بزن

سلام
متشکرم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد