نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

مدرک دکترای خاتمی کجا رفت؟

پیش از انتخابات دوم خرداد 76 ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی ، اعضای دفترش و دوستانش او را «دکتر» خاتمی می‌نامیدند و مردمی که به قول دوم خردادی‌ها دانستن حق‌شان است(!) از همه جا بی‌خبر واقعاً گمان می‌کردند که خاتمی مدرک دکترا دارد. بارها و بارها این عنوان در اجتماعات گوناگون و در حضور او تکرار شد. پس از انتخابات و به ویژه به هنگام تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب، مشخص شد که مشارٌالیه دکترا ندارد. به قول ادیب فرهیخته، محمدرضا سرشار (که در آن ایام در شورای بررسی رمان با او همکار بودم) خیلی زشت است که کسی مدرک اسمی خود را تکذیب نکند، مخصوصاً که معمم هم باشد. دکتر خاتمی از زبان‌ها افتاد و حتی بعدها که در مسند ریاست جمهوری اسلامی ایران، دکترای افتخاری هم گرفت، دیگر کسی به او دکتر نگفت.

ممکن است جوان‌ترها این مسئله را به یاد نداشته باشند. لینک‌های زیادی هست که اگر خواستید بگویید رفرنس دهم، اما برای نمونه شما را به یادداشتی از مرد پر حاشیه‌ی دوم خرداد، رئیس دفتر سید محمد خاتمی، یعنی محمد علی ابطهی ارجاع می‌دهم. وی در مطلبی با عنوان «پنجشنبه: اول خرداد 1376» در اثنای متن آورده است:« بعد از ظهر هم جلسه ای با حضور دکتر خاتمی وآقایان ...». وی که این یادداشت را در تاریخ 28 بهمن 1382 منتشر کرده، مجبور شده در پی‌نوشت توضیح دهد:« **در آن زمان به آقای خاتمی دکتر خاتمی می گفتند».

این لکه‌ی سیاه شخصیتی، در تاریخ سیاسی ایران حک شده است و مدعیان شفافیت و کسانی که مدعی‌اند دانستن حق مردم است، یک عذرخواهی به پیشگاه ملت بده‌کار هستند.

پنجشنبه: اول خرداد 1376 به روایت محمد علی ابطهی [لینک]

نظرات 73 + ارسال نظر

به نظر من دکتر خواندن خاتمی هر چند کاملا پوچ و الکی از بلایی که احمدی نژاد سر ما آورد خیلی دلنشین تر بود!

خوب به همان مقدار که پوچی برای شما دلنشین است، خدمات را نمی‌بینید.
شما قوای عدلیه‌تان ایراد دارد :)

نرگس 3 مهر 1387 ساعت 19:18

به لینک پیشنهادی شما رفتم .اولا برای من اصلا مهم نیست مدرک تحصیلی خاتمی فوق لیسانس است یا دکتر ا ولی اگر دروغ گفته باشد او را شایسته سرزنش میدانم.
2 - از لینک پیشنهادی شما هم چیزی ثابت نمیشود . شاید منظورش این بوده که بر خلاف سایر روحانیون او را حجت الاسلام خطاب نمیکردند .
3 - مشتاقانه منتظرم در صورتی که لینکهای دیگری سراغ دارید معرفی کنید. امیدوارم لینکهای پیشنهادی شما به روشنی ثابت کنند خاتمی در زمان ریاست جمهوری دکتر نبوده و دروغ گفته است .

تا اینجا مشخص می‌شود که به او دکتر می گفته‌اند.
حالا بگویید مدرک دکترایش چه بوده؟ کجا گرفته؟
البته همه می‌دانند که دکترایی در کار نبوده.

نرگس 3 مهر 1387 ساعت 19:36

رشته ایشان فلسفه بوده است . و دانشگاه محل تحصیل نیز دانشگاه تهران بوده است .

دکترا ندارد. خود را خسته نکنید. این لکه ننگ پاک شدنی نیست.

نرگس 3 مهر 1387 ساعت 19:47

اطلاعات شما درست است . آخرین مدرک تحصیلی ایشان فوق لیسانس علوم تربیتی از دانشگاه تهران است . و این انتقاد به او و یارانش وارد است که اصطلاح دکتر خاتمی را رواج دادند .

اینکه قاطبه همکاران ایشان این گونه‌اند شکی نیست. اما عدم تکذیب خاتمی که بارها و بارها در حضورش گفتند دکتر خاتمی و تکذیب نکرد مورد خدشه است.
اگر خواستید فیلمی را بگذارم که خبرنگار چند بار با عنوان دکتر خاتمی سوال می‌کند و حضرت ایشان با لبخندهای ملیح پاسخ می‌دهند. فیلم تبلیغاتی او هم دیدنی است!!!

نرگس 3 مهر 1387 ساعت 20:28

البته فیلم بسیار جالب تری در روزهای آینده روی اینترنت قرار خواهد گرفت که نشان دهنده درگیری بی سابقه امروز گشت ارشاد در میدان صادقیه با مردم بر سر هواداری از یک دختر دستگیر شده است . در در گیری امروز میدان صادقیه تهران 9 نفر از مردم نیز توسط پلیس دستگیر شده اند . خبرنامه امیر کبیر را ببینید .

از ادعاهای شما خبری به دستم نرسیده و پس از انتشار لینکش را بدهید تا بیایم نظرم را بگویم. اما در مجموع به خاطر اجرای این طرح عظیم و ملی، به نوبه خود از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم.
اجازه نمی‌دهیم اقلیتی ناچیز قانون را زیر پا بگذارند و جالب است که مهم‌ترین شعار خاتمی در خرداد ۷۶ قانون گرایی بود.
به هر حال در مورد این یادداشت نظر بدهید و مطالب مورد توجه خود را در وبلاگ خود درج کنید.
از این پس مطالب غیر مرتبط را تایید نمی‌کنم. این یکی هم درج و پاسخ داده شد که ببینید بنیاد سفسطه بر باد است. در هیچ کجای دنیا به هنجار شکنان و قانون شکنان جایزه نمی‌دهند. ضمن اینکه دوست‌داران ایران به فکر فعالیت و خدمت هستند و الا خود بنده شخصا موارد بی‌شماری برای منتشر کردن دارم اما خود دکتر و اطرافیان می‌گویند نیازی به این کارها نیست.
و یادمان نرود که حاکمیت قانون با محوریت قانون اساسی مورد توافق همه ایرانیان است و کلیدی ترین شعار خاتمی هم هست!

سلام با توجه به گسترش استفاده از اینترنت وتبدیل آن به یک دهکده مجازی، این ضرورت حضور مبلغین دینی در اینترنت احساس شد.
از سالها پیش مراکز حوزوی و دفاتر مراجع عظام اقدام به تاسیس پایگاه اطلاع رسانی جهت پاسخگویی به نیازهای دینی کاربران نمودند. پس از گذشت سالها امروز این ضرورت احساس می شود که باید فعالیت های دینی در حوزه مجازی را از نو بازشناسی و آسیب یابی نمود .
از آنجایی که بسیاری از جوانان مسلمان از فعالین دهکده مجازی هستند و پر واضح است که نگاه از بیرون به وظایف یک مجموعه دقیق تر و کامل تر می باشد از شما وبلاگ نویس قلم به دست و صاحب نظر عزیز به عنوان یک فرد مسلمان و تاثیر گذار در فرهنگ دهکده مجازی خواهشمندیم منت نهاده و مار ا در این طرح آسیب شناسی با عنوان مسابقه وبلاگ نویسی “اگر یک رو حانی بودم…“ یاری نمایید

سلام
به روی چشم

محمد 3 مهر 1387 ساعت 21:11

سلام و طاعات قبول .
متاسفانه چیزی را اشاره کردید که نه تنها گریبان جناب خاتمی را می گیرد بلکه بسیاری دیگر را نیز شامل میشود(دانشگاه هاوایی و قس علی هذا باب فعلل و تفعلل) فقط نکته دشمنی با جناب آقای دکتر احمدی نژاد است و بس ؛ حتی به جناب کردان هم کاری ندارند کما اینکه قبلا نداشتند .



خدایا تو خود شاهد بر همه چیز می باشی

لکه ننگ آقای خاتمی پاک شدنی نیست و خوب است مردانه عذرخواهی کند.
اتفاقا پس از نکته‌ای که در مورد دانشگاه هاوایی گفته شد این مطلب را گفتم و الا این نکته که امروز کشف نشده! ما نیازی به این نوع افشاگری‌ها نداریم.
اگر اتهامات وارده به کردان صحیح باشد ما اولین مدعی هستیم و با احدی عقد اخوت نبسته‌ایم و اتفاقا می‌بینید که این موضوع را پیش و بیش از همه نیروهای ارزشی و اصولگرا دنبال کرده‌اند و می‌کنند.
خدایا تو خود شاهد باش!

فاطمه مشکات 3 مهر 1387 ساعت 21:50

با سلام
طاعات شما مقبول درگاه حق ان شالله
هر چند مدتی بواسطه مشغله کاری کمتر می تونم به وبلاگتون سر بزنم اما از لطف شما سپاسگزارم که بنده را در جریان آپ شدن وبلاگتون قرار میدید
مثل همیشه نکته ای برای خواندن در وبلاگ شما هست
بله درسته دانستن حق مردم است
در هر مورد و برای همه
التماس دعا

سلام بزرگوار
از لطفتان متشکرم.
دعا بفرمایید.

بنام خدا. با سلام وارزوی قبولی طاعات وعبادات شما. خاتمی کردان دیگر است یا کردان خاتمی دیگر است؟ مطلب جالبی بود. یا علی

سلام
البته اتهام وارده به کردان ثابت نشده است! اگر بشود آن وقت با هم مقایسه می‌کنیم :)
موفق باشید

یک پهلوان پنبه‌ی ناشناس نظری داده که به دلیل بی‌ادبی و کثرت تهمت‌ها قابل درج نیست. اما گفته تفویض غلط است و «تنفیظ» درست است. بیچاره فکر کرده مچ مرا گرفته، غافل از اینکه تنفیظ به کلی غلط است و البته «تنفیذ» صحیح است!!!

اگر بنده بر اثر کثرت کار و تسریع در پاسخ به جای یک کلمه (تنفیذ) کلمه دیگری که در تلفظ و معنا بسیار نزدیک آن است (تفویض) را سهوا به کار برده‌ام، این بابا که یک کلمه جدید به قاموس فارسی اضافه کرده است و تن مرحوم دهخدا را در گور لرزانده :)
البته من در عین حال این غلط را به حساب بی‌سوادی او نمی‌گذارم.

با سلام
من درباره ی چیزی که اطلاع ندارم نظر نمی دهم . درباره ی داشتن مدرک جناب آقای خاتمی من اطلاعی ندارم و نظری هم ندارم . به نظر من وقت صرف کردن درباره ی ای مثال واقعا اشتباه است . یا آقای خاتمی مدرک دارد یا ندارد . اگر دارد که هیچ اگر هم ندارد و دروغ گفته است خودش و وجدان خودش باید جواب دهد نه ما وقت خود را هدر دهیم به خاطر این مسله . وبلاگ خوبی دارید . اگر سیاست را وارد این وبلاگ نکنید و بیشتر مذهبی باشد بهتر است .
یا علی
التماس دعا

سلام
شهید مدرس می‌فرماید: «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست.»
اتفاقا این را امپریالیزم هم از ما می‌خواهد که برویم دنبال عبادتمان و با سیاست کاری نداشته باشیم. اما ما فرزندان و پیروان خمینی کبیر(ره) هستیم و در تمام سطوح جامعه حضور فعال داریم.
عاقبت به خیر باشید.

کمال 4 مهر 1387 ساعت 10:41

از لکه های شخصیتی احمدی نژاد هم بگویید .النجات فی الصدق

شما که ادعا دارید بگویید و می‌دانید که چیزی ندارید. در هر حال این لکه ننگ از دامن خاتمی پاک شدنی نیست.

روابط عمومی 4 مهر 1387 ساعت 10:45 http://www.police.ir

سلام خدمت شما و هموطنان گرامی
دوستی تماس گرفت و نشانی این وبلاگ را داد. آمادگی داریم در صورت علاقه به سوالات شما جواب دهیم.
در مورد گشت ارشاد که اینجا طرح کردند گفتنی است که یک دختر با ظاهر بسیار زننده در ماه مبارک در محدوده فلکه صادقیه چند جوان را دنبال خود می کشانده. پلیس مستقر که گشت هم نبوده تذکر میدهد که دختر با برنامه قبلی که اعتراف هم کرده داد و بیداد راه میندازد
پلیس خواسته او را از معرکه دور کند تا جوانها دنبال کارشان بروند که۳ جوان با برنامه قبلی در برابر پلیس سر و صدا میکنند ۴جوان دیگر هم تحریک شده و درگیری ایجاد کردند
۲ نفر از ۳ جوان که به قصد آشوب درگیری ایجاد کردند به همراه ۳ نفر از آن ۴ نفر عابر دستگیر میشوند (جمعا ۵ نفر)
در راه دختر و آن دو جوان ابراز پشیمانی میکنند و امادگی خود را برای جریمه نقدی(!!!!) اعلام میکنند
ماموران وظیفه شناس متهمین را به کلانتری هدایت و تشکیل پرونده میدهند و ۲ فراری را تحت تعقیب قرار میدهند
ههم اکنون اکثر بازداشت کنندگان آزاد شده اند
این کل ماجرا بود و در هر حال نیروی انتظامی وظیفه دارد با ترویج فساد آشکار در جامعه برخورد کند
با تشکر

سلام
متشکرم. شماره تلفن بدهید (خصوصی) هم برای ارتباط و هم برای اطمینان قلب :)
دعا بفرمایید.

راحله 4 مهر 1387 ساعت 15:27

وهابیان سایت حداد عادل را هک کردند .

مگر وهابی‌ها هم دوم خردادی هستند :)

رامین طهماسبی 4 مهر 1387 ساعت 16:09

سلام عزیز بخاطر دفاع از ادمی که خیلی دوستش دارم دکتر احمدی نژاد از تو تشکر میکنم

سلام
البته در این یادداشت ا بحث دفاع از شخصیتی مطرح نیست. یکی از ایرادات سید محمد خاتمی ذکر شده است.
موفق باشید.

واژگون 4 مهر 1387 ساعت 17:25 http://www.vajgoon.blogfa.com

همیشه نوشته هایت را از ایمیلم می خواندم حاجی
هم در لینک های روزانه و هم در لینک های دائم پیوند نمودم
شما نیز چنین کن که ان شا الله خدا از ما راضی باشد
یا علی
این مطلب خیلی عالی بود
حسودیم شد که چرا من ننوشتم اش

سلام
از محبت شما سپاس‌گزارم.

جناب خاتمی که زمانی در اوایل دوران ریاست جمهوری شان بر این باور بودند که فرهنگ و تمدن غربی ، بهترین تمدن ها بوده و ریشه همه فرهنگ ها و تمدن ها ، از آن سرچشمه می گیرند و دروازه تمام تمدن ها غرب است و به این خاطر است که ما باید ، با سعی بیشتر خود را به آنها نزدیک کنیم ؛ و با همین گونه تفکرات بود که کشور ما را بدین وضع انداخت و بعضی از اعمال که زمانی ، ناحق و حرام و زشت بود ، رنگ حق و حلال به خود گرفتند و در عوض بسیاری از کارها که اصولا ، حق بوده و حلال ، رنگ ناصواب بودن به خود گرفتند

با سلام دلاور

سلام بر برادر دلاورم
دعا بفرمایید.

معصومه 5 مهر 1387 ساعت 13:37

متاسفم. که اینجا هم شده جای خالی کردن از عقده هایی که از خاتمی...گرفتیم.
متاسفم که انقدر احمدی نژاد بد و ضعیف کار کرد که مجبور به دروغ گویی درباره خاتمی و تخریب خاتمی میشویم تا بلکه به احمدی نژاد چهره مثبت و کارامد و اسلامی بدهیم.
متاسفم و متاسفم....

از اینکه بی‌ادبی می‌کنی و تهمت می‌زنی متاسف نیستی؟!

کجایش دروغ است؟ مگر سایت رئیس دفتر خاتمی را که لینک داده‌ام نخوانده‌ای؟ خوب بخوان:
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=-790656501


این هم به مناسبت امروز:
مرگ بر اسرائیل

خیلی محرمانه 5 مهر 1387 ساعت 18:00

درود بر امیر عباس گل! این کاری که کردید در غرب رایج است و مخصوصا در آمریکا! یعنی این افشاگری ها. شما به تاریخ اسلام مراجعه کنید حتی یک مورد افشاگری وجود ندارد می دانید چرا چون پیامبر و معصومین ما را به بخشیدن خطاها توصیه کرده اند و نریختن آبروی مسلمانان. کاری که شما کردید انشالله به دوام آقای احمدی نژاد بیانجامد ولی جواب معصومین را چه خواهید داد. گیرم دوم خرداد منحرف و غربزده بود شما چرا؟ شما که می گویی بر دامن کبریایی آقای دکتر احمدی نژاد لکه ای نشسته و سیرت پیامبر را دارد چرا مانند یاران صدر اسلام عمل نمی کنید؟

شما دکترای تاریخ اسلام دارید؟ :)
-
راستی شما که مسلمان هستید، نظرتان در باره هم‌سویی و هم‌راهی با دشمنان اسلام چیست؟
نظرتان در باره روابط پنهانی با دشمنان اسلام چیست؟
نظرتان در باره دروِغ‌گویی و تزویر و مردم فریبی چیست؟

کاکایی 5 مهر 1387 ساعت 20:38

سلام استاد
طاعات قبول
جالبه این پست کشف جالبیه و خدا خواسته به دست شما اینها را رسوا کنه وقتی خودشون بدون سند و مدرک دکترای یک وزیر را رد میکنند چطوری یادشون رفته بوده که آقای خاتمی دکتر قلابی بوده واقعا که
اما جالتر اینکه اینها الان از در اسلام وارد شدند و یادشون رفته که حضرت علی با منافقین چکار کردند و مسئله ولید را فراموش کردند
اما خوبیش اینه که ناخواسته تایید کردند که خبر شما درسته و گفتند افشاگری اشکال داره
هر چند این موضوع قابل انکار نیست
یا علی

سلام
البته این دوستان(؟) عادت به عدالت و صداقت و انصاف ندارند و اگر این بار هم تایید کردند به قول شما ناخواسته بوده و خواسته‌اند با ژست مسلمانی تاریخ اسلام را تحریف کنند. حالا معلوم نیست این مسلمانان(!) نظرشان در باره دروِِغ‌گویی و تزویر و مردم فریبی چیست.
موفق باشید

مرتضی اسدآبادی 5 مهر 1387 ساعت 21:41

به چه دلیل کامنت بنده سانسور شد ؟

می‌بینی که اغلب نظرات مخالف درج می‌شوند. اما گویا معنای سانسور را هم نمی‌دانی! مگر چه خبری ارائه داده بودی که من جلو نشرش را گرفتم؟ بر فرض هم اگر چنین باشد، می‌توانی در وبلاگ خودت منتشرش کنی. تو در ۱۴ سطر ۱۰ مورد دروغ و توهین بیان فرمو‌ده‌ای! به علاوه بیشتر موارد ربطی به این یادداشت نداشت. اینجا تریبون آزاد دروغ و تهمت نیست!
البته در مورد لغتی که به قاموس پارسی اضافه کرده‌ای (تنفیظ) و تن مرحوم دهخدا را در گور لرزانده‌ای، در بالا طی یک کامنت توضیح داده‌ام :)

نرگس 5 مهر 1387 ساعت 23:24

کامنت روابط عمومی از طرف نیروی انتظامی نیست من مطمئنم.
هوشیار باشید

ممد 6 مهر 1387 ساعت 02:36

با این گندی که دکتر احمدی نژاد زد، بهتر نیست که این گندآب رو بیشتر از این به هم نزنیم!؟؟

گنداب مورد اشاره در مورد دکترای دروغین سید محمد خاتمی است و ربطی به جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، ریاست جمهوری اسلامی ایران ندارد آقا محمد رضا.

علی 6 مهر 1387 ساعت 13:46


اگر احمدی نژاد دکتر است خوشحالم که خاتمی دکتر نیست.
خاتمی اگر منشی دکتر هم باشد بیش از دکتر سرش می شود و دختری در زیرزمین خانه شان اورانیوم غنی نمی کند!

شما هم قوای عدلیه‌تان ایراد دارد :)
خوب است جواب بدهید که مدرک دکترای جناب خاتمی کجا رفته؟

خیرخواه تو 6 مهر 1387 ساعت 15:33

شما به جای این که به فکر پاک کردن لکه ی ننگ از دامن خاتمی باشی بهتره به فکر پاک کردن نام یک لکه ی ننگ بسیار بزرگ تر به نام محمود احمدی نژاد از سرزمینت باشی.

اتفاقا این حرف را گرگ بوش و مقامات رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب‌ها و خائنین و وطن فروشان فراری هم می‌گویند، اما مردم پاسخ دندان‌شکنی به این یاوه‌سرایی‌ها داده‌اند و می‌دهند.
هم در روز قدس و هم با انتخاب دکتر احمدی نژاد.

حسن 6 مهر 1387 ساعت 16:25

کسی که تنها به فکر نشان دادن نقاط ضعف بقیه به این شکل هست، معلومه که یه جای کار خودش می لنگه.

البته بنده ضعف‌هایم بی‌شمار است. اما درج این یادداشت به این دلیل بود که در محاورات نظرات یک یادداشت بحثش کاملا اتفاقی پیش آمد. به عبارتی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. و اکنون بسیار خوش‌حالم که این یادداشت مهم را نوشته‌ام.
یادداشتی که در بخش نظراتش بحث به وجود آمد این است:

http://namahramane.blogsky.com/1387/06/25/post-34

بروید بخوانید و نظراتش را ببینید :)

معصومه 6 مهر 1387 ساعت 16:26

یک مطلب دیگه هم یادم رفت حاجی!
اینکه نمیشه از پیامبر(ص)و امامان معصوم وخصو صا حضرت علی (ع ) برای تایید حرفامون انقدر مایه نذاریم؟
به خدا فکر نمیکنم اون بزرگوارها راضی باشن پای هر حرف وناحرفی اسمشون بیاد وسط!
یا از گرگ بوش و مقامات رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب‌ها و خائنین و وطن فروشان فراری ؟
یعنی بدون اینا نمی شه جواب کسی رو داد؟نمیشه منطقی حرف زد؟نمیشه با مدرک و اسناد بحث کرد؟
نمی دونم احتمالا نمیشه دیگه؟

راستی این جمله هم دیگه خیلی کلیشه ای شده و احتمالا از صدا و سیما گرفتی:اما مردم پاسخ دندان‌شکنی به این یاوه‌سرایی‌ها داده‌اند و می‌دهند.
از وقتی بچه بودم این جمله تو گوشم هزار بار خونده شده!!!!!!!!
اقای مدیر وبلاگ عصبانی نشی ها...

البته این بار یک بنده خدا بحث تاریخ اسلام را وسط کشید و بنده طبق کلام خودش جواب دادم و الا مگر در یادداشت به جز منطق و استدلال قوی چیزی هست؟
و اما استفاده از نظرات پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) و آیات قرآن و دستورات و احکام اسلام همواره نیکو و پسندیده است، مگر اینکه کسی بحواهد از آنها سوء استفاده کند. مثل آنها که لباس روحانیت دارند و تا بخواهی نقد کنی می‌گویند به روحانیت توهین شد و اسلام زیر سوال رفت، اما نظراتشان با امریکا (دشمن همیشگی اسلام) یکی است.
- - -

اما «یاوه سرایان» که گفتید، درست است کلیشه‌ای است و به خوبی مقصود مرا می‌رساند و برای استفاده در اینجا کافی است. البته بنده از نوجوانی (پیش از تولد شما) مقاله‌هایی با همین ادبیات نوشته‌ام و منتشر شده. به عبارتی وقتی ما شروع کردیم کلیشه نبودند :)

- - -
آفرین!

سلام 6 مهر 1387 ساعت 16:35

خنگ خدا شاید تو بتونی نظرات چرندت رو بنویسی و خیال کنی دنیا فقط تویی و دوستات و ادم خوب هم فقط خدتونید، ولی بدون که بقیه آدما با خوندن نوشته ها و شنیدن حرفهای شما و اون رئیس جمهور کودنتان یا از ته دل میخندن، یا برای بازیابی سلامتی شما دعا میکنن و یا از شدت حماقت موجود خونشون به جوش میاد.

بدون که بقیه آدما لزومی نداره طرفدار افکار و اعتقادات احمقانه شما باشن.

نکته نهایی: شاید فکر کنی انتشار نظر من بر خلاف منافع نظامه و یا ارزش انتشار نداره ولی بدون که افکار نداشته تو هم به همون اندازه برای من بدون ارزشه. و بهتره که من رو به همه اون کسایی که متوهمانه فکر میکنی خائنن (به عقاید پوچ تو) اضافه کنی.

اتفاقا انتشار نظر تو دقیقا به نفع مصالح نظام است. چون میزان ادب و منطق و شعور دشمنان و مخالفان ما را روشن می‌کند.
اگر مخالفین ما ادبیاتشان به جز این باشد به درستی مرام و مسیرمان شک خواهیم کرد :)

کاکایی 6 مهر 1387 ساعت 17:45

سلام استاد
شما که اتفاقا اینجا دین و مذهب را وسط نکشیدید. در پاسخ یکی که از اسلام دم زده شما گفتید:

پاسخ مدیر وبلاگ :
شما دکترای تاریخ اسلام دارید؟ :)
-
راستی شما که مسلمان هستید، نظرتان در باره هم‌سویی و هم‌راهی با دشمنان اسلام چیست؟
نظرتان در باره روابط پنهانی با دشمنان اسلام چیست؟
نظرتان در باره دروِغ‌گویی و تزویر و مردم فریبی چیست؟

سلام
بله بنده هم گفتم که بحث اسلام را دیگری پیش کشید.

کاکایی 6 مهر 1387 ساعت 17:46

تازه بحث دین هم نیست.
نظر انسانی این طرفدار خاتمی در مورد سوالات شما چیه؟ دوست دارم جواب بده:

نظرتان در باره دروِغ‌گویی و تزویر و مردم فریبی چیست؟

به نظرم خواهند گفت: اگر آقای خاتمی باشد اشکالی ندارد. چون در مورد مدرک می‌گویند منشی دکتر باشد بهتر است تا دکترای واقعی دیگران!!! :)

میترا 6 مهر 1387 ساعت 21:13

قوای عدلیه چه جور قوایی است ؟ جدیده ؟

بالاخره اسم شما میترا است یا سهراب یا ...؟ :)
هر بار با یک اسم نظر می‌دهید!

این اصطلاح طنزآمیز بله جدید است و شما هم می‌دانید چه می‌گویم!

حالا بفرمایید در باره‌ی مدرک گم شده‌ی جناب خاتمی چه نظری دارید؟

معصومه 6 مهر 1387 ساعت 23:20

حاجی من منتظرم....... نه جوابم رو دادی نه مطلبم گذاشتی تو وبلاگت ها! در صورتی که نه خلاف شرع یا عرف یا ...بود؟چرا؟
درسته که گفتی ملزم به درج کامنت متقابل نیستی ولی دوست داشتم جوابت منو قانع کنه شاید من اشتباه میکردم؟
کاری نکن که فکر کنیم دستت با صدا و سیمایی ها تو یه کاسه است و تو هم سانسور خوب بلدی!!!!!!!

اتفاقا من با صدا و سیما همکاری دارم. علی رغم انتقاداتی که به ایشان دارم. سانسور را هم خوب بلدم و مهم‌تر از بلد بودن دانستن معنی‌اش است که بعضی‌ها نمی‌دانند!! :)

بالاتر در باره‌ی سانسور چنین گفته‌ام:
می‌بینی که اغلب نظرات مخالف درج می‌شوند. اما گویا معنای سانسور را هم نمی‌دانی! مگر چه خبری ارائه داده بودی که من جلو نشرش را گرفتم؟ بر فرض هم اگر چنین باشد، می‌توانی در وبلاگ خودت منتشرش کنی. تو در ۱۴ سطر ۱۰ مورد دروغ و توهین بیان فرمو‌ده‌ای! به علاوه بیشتر موارد ربطی به این یادداشت نداشت. اینجا تریبون آزاد دروغ و تهمت نیست!


آفرین :)

منو لینک کن...ضمنا پست چهاردهم راجع به مافیای قدرت و ثروت خانواده هاشمی بود

سلام
از همکاری شما متشکرم.

معصومه 7 مهر 1387 ساعت 17:41

سلام :)

زرشناس 8 مهر 1387 ساعت 00:55

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش
جناب آقای جعفری سلام عرض شد
رونمایی کتابتون تشریف نداشتید؟ گفتند در سفر هستید؟
مشتاق دیدار

برای سفر آخرمان دعا بفرمایید.

ali - ahmadinejad fan 8 مهر 1387 ساعت 01:15

سلام
از حمایتی که در کامنت دیگرتان کرده‌اید متشکرم. اجازه بدهید خصوصی بماند.
عاقبت به خیر باشید.

داداشی 8 مهر 1387 ساعت 15:56 http://dadashi.wordpress.com

سلام
مطلب جالبی بود، ممنون

در ضمن، اگر یک کم وقت داری، یه خبری بهم بده، چند تا سؤال دارم
آخر ماه رمضانه، ما را از دعای خیرت محروم نکن

سلام
متشکرم
سوال‌ها را ایمیل کنید.
موفق باشید.

امین صبحی 8 مهر 1387 ساعت 17:15 http://aminsobhi.com

سلام مطلب جالبی بود استفاده کردم ـ ممنون که خبر کردید

سلام برادر
متشکرم
از ایجاد آن سرویس در خبرگزاری چه خبر؟

دعا بفرمایید.

حمید صالحی 8 مهر 1387 ساعت 18:02

مطلب جالبی بود . جالب تر از مطلب عکسی بود که کنار مطلب بود و بر زیبایی کار می افزود . خسته نباشید .

متشکرم

ارغوان 9 مهر 1387 ساعت 00:35 http://arghavaan.parsiblog.com

سلام
.:: آخرین دوران رنج ::.
در نیوشای خرد.
جستاری پیرامون نهلیسم در ایران

ir2ads 9 مهر 1387 ساعت 14:30 http://www.ir2ads.com

سلام وبلاگ جالب و زیبایی داری ! راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی اگه واقعا دوست داری با راحت ترین کار پولدار بشی بیا وب سایت من ir2ads.com ،سمت راست صفحه یه قسمتی هستش که نوشته عضویت درنمایش دهندگان میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت از سمت راست عضویت رو میزنی) بعدش کدهای تبلیغاتی رو بر میداری و اونو بزار تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 20تومان اضافه میشه که در کل به حسابت واریز میشه.ما هر روز با درخواست شما تسویه می کنیم.
www.ir2ads.com
یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!

:)

سعی می‌کنم یادم بماند

:)

مصطفی 9 مهر 1387 ساعت 16:42 http://chaei.blogfa.com

سلام برادر ... ممنون از لینکتون ... منهم لینکتون کردم

سلام
دعا بفرمایید.

ased 9 مهر 1387 ساعت 17:49 http://asedhosen.blogfa.com

سلام . 4 کریم ، دمت گرم

سلمان 23 مهر 1387 ساعت 17:32 http://salman.mohammadi.ir

سلام
آقا این ابطحی رو با ابلهی قاطی کردین شد ابطهی؟!
مخلصیم

امیر عباس 19 آبان 1387 ساعت 01:17 http://namahramane.blogsky.com

نکته:
این یادداشت در زمانی درج شده بود که جعلی بودن مدرک کردان اثبات نشده بود و کامنت ها در همین حال و هواست.

دیدید که گفتیم اگر تخلف کردان ثابت شود ما خود در صف اول مخالفین او هستیم، و اکنون جا دارد مدعیان اصلاحات به صداقت ما اعتراف کنند.

مهم نیست 19 آبان 1387 ساعت 02:50

عمو جون چشمات نمیدید که از تو تلوزیونی که اون زمان متعلق به لاریجانی بود مراسم اعطای دکترای افتخاری به خاطر بیان و تبییت نظریه ی گفت و گوی تمدن ها رو به خاتمی دادند ؟

مهم نیست کدوم دانشگاه چون یادم نیست ولی ستاد تبلیغاتی آقای احمدی نژاد که همون صدا و سیما باشه اون پوشش خبری داد .

عمو کوچولو دوباره مقاله مرا بخوان. اگر سواد داری :) نوشته‌ام این دروغ آن قدر بزرگ بود که «حتی بعدها که در مسند ریاست جمهوری اسلامی ایران، دکترای افتخاری هم گرفت، دیگر کسی به او دکتر نگفت» بحث گفت و گوی تمدن‌ها مربوط به سالی است که امریکا به عراق حمله کرد!!! سخن من مربوط به قبل از انتخابات دوم خرداد ۷۶ است و این لکه ننگ از دامان سید محمد خاتمی پاک شدنی نیست!

آفرین :)
-
تو دوباره برگشتی با ۷ اسم؟ واقعا فکر می‌کنی معلوم نیست کی هستی؟ خوب ۱ دکتر برو بیمه که هستی!

کاکایی 19 آبان 1387 ساعت 07:32

سلام استاد
میخواستم این عکس را سیو کنم نگاهم به اسم و ادرس عکس افتاد http://ravaiat.persiangig.com/image/tazvir.gif
تزویر اسم قشنگی برای این عکسه
خود این هم کلی مطلبه و کاش با قلم فاخرتون در باره ش مینوشتید اصلا کیه که ندونه همین گریه برای ۴سال دوم رییس جمهوری ریایی بود برای رای اوردن؟ این در شان یک کسی که لباس حوزه داره هست؟
کاش بنویسید سوژه خوبیه

سلام
برای همین هم بنده نام عکس را تزویر گذاشته‌ام و آفرین بر شما که این همه دقت دارید.
شما هم اگر رضایت بدهید موقع نظر دادن نام وبلاگ را درج کنید بد نیست.
دعا بفرمایید.

عماد 19 آبان 1387 ساعت 07:41 http://tellin.wordpress.com

1:در نقل قول از ابطحی معلوم منظور برادر پزشک خاتمی است یا خود خاتمی رییس جمهور
2: ایشان چون با مدرک فوق لیسانس مدرس دانشگاه بودند به صورت تعارفی به ایشان دکتر می گفتند. که ای امر در اکثر دانشگاه ها مرسوم است ولی در همان تبلیغات ریاست جمهوری ایشان اعلام کردند که دکتر نیست.
3: خوبه خودتون گفتین که ایشون چندیدن دکترای افتخاری در دوران ریاست جمهوری شان دریافت کردند ولی هرگز از این القاب استفاده نکردند.

۱. در وبلاگ ابطحی هم معلوم است که سید محمد خاتمی منظور است و همه هم می‌دانند. شما انگار عادت ندارید مطلب و لینکش را بخوانید و بعد نظر بدهید. به این می‌گویند حمایت کورکورانه.
۲. آفرین. به صورت تعارفی! همین درست است، درست همین!
حال چرا این حضرت مستطاب دکترای خود را تکذیب نکرد. بارها در حضور و پشت سر گفتند دکتر و ایشان شنید و حظ برد و تکذیب نکرد. برای نمونه یک هفته قبل از دوم خرداد خبرنگار بارها او را دکتر خاتمی خطاب می‌کند(فیلمش هست) و او با لبخند ملیح فقط سوالات را جواب می‌دهد.

emad 19 آبان 1387 ساعت 07:42 http://tellin.wordpress.com

ضمنا قبل از اینکه به دکتر بودن یا نبودن خاتمی ایراد بگیرید یاد بگرید که ابطحی درست است نه ابطهی.

کشف مهمی کردی! :)
خوب است که این موضوع را بالاتر در کامنت دوست خودم «سلمان» دیده‌ای که 23 مهر درج کرده است! بگو مادرجان یک اسفند برایت چیز کنند. :)
اما در نوشتن ابطهی در متن اصرار دارم. آفرین :)

خورزو 20 آبان 1387 ساعت 09:29

سلام.
شما چرا اینقدر افراطی هستید. تو کل کامنتهایی که گذاشتی نوشته (به هرحال لکه ننگ خاتمی پاک شدنی نیست)
حداقل اگه داری جانب داری از گروه و حذب خاصی می کنی اینقدر افراطی نباش. قبول کن که آدمهایی مثل کردااااااااااااااان تو دستگاه خیلی زیادن...
مدرک تنها مهم نیست تصمیم گیریهای درست درباره مملکت مهمتره.
خاتمی رو هرچقدر هم که ازش بدت می یاد و اینجوری داری صحبت می کنی شخصیت داره.
طرفداری کردن از حذبی که داری واسش سینه می زنی رو یاد بگیر که چهار نفر دیگه هم به طرفداراش اضافه بشن.

شما اول بفرمایید مدرک دکترای خاتمی کجا رفت و این ننگ چگونه پاک می‌شود؟
دوم اینکه کردان را ما از جبهه اصولگرایی اخراج کردیم و دستش را از وزارت کوتاه کردیم و کاری کردیم که دیگر نتواند به دروغ‌گویی‌هایش ادامه دهد و الا مدعیان اصلاحات که طرف‌دارش شده بودند.
سوم اینکه اگر ادعای دشمنان نظام مبنی بر زیاد بودن امثال کردان در مسئولیت های نظام صحیح بود معرفی می‌کردند آنها که با کسی رودربایستی ندارند. حالا شما هم که ادعا می‌کنید، امثال کردان را نام ببرید!!! و کثیف‌ترین اعمال دروغ است!
چهارم اشخاص برای من مهم نیستند برای من اسلام، اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مهم است و همه را با این ملاک‌ها می‌سنجم و اگر سید محمد خاتمی با ارزش ها زاویه دارد مشکل از ایشان است.
- - -
سست‌ترین خانه، خانه عنکبوت است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد