روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد

حرف نخست: چند روزی است که می‌خواهم در این باره بنویسم، اما دستم به قلم نمی‌رود. خواهران و برادران ما در نوار غزه روزهایی سخت را می‌گذرانند و ما در آسایش و رفاه کامل به امور روزمره مشغولیم و گاه ناشکری هم می‌کنیم. ای کاش اجازه داشتیم در کنار برادرمان حاضر و در سختی‌ها و بذل جان با ایشان شریک ‌شویم!

 

هالوکاست در غزه: محاصره‌ی غزه، قطع منابع انرژی و رقم زدن مرگ تدریجی برای زنان و کودکان و همه‌ی ساکنان مظلوم و مسلمان غزه، حاکی از این است که تروریزم دولتی امریکا با رها کردن مهار سگ دست آموز خود (رژیم صهیونیستی) به نسل کشی روی آورده است و لکه‌ی ننگ دیگری بر پیشانی چرکین خود حک کرده است؛ غافل از اینکه نظام آفرینش به گونه‌ای برپا شده است که جانیان در آن دیرنمی‌پایند و عمر ظلم و ستم کوتاه است.

چهرهی وهابیت: اسلام امریکایی را می‌توان اکنون در سرزمین وحی دید. امریکا و انگلستان با این گمان که انحراف عربستان به استحاله‌ی اسلام ناب محمدی(صلّ الله علیه و اله و سلّم) می‌انجامد، مذهبی جعلی با نام وهابیت را در سرزمین ظهور اسلام نفوذ داد. استکبار نمی‌داند که نور خدا فانی نمی‌شود. وهابیون، مسلمانان واقعی را دشمن دین معرفی می‌کنند و با دروغ و تهمت سعی دارند مسلمانان راستین را منحرف بخوانند. پس عجیب نیست که بزرگان وهابیت شانه به شانه‌ی نفر اول ظلم و ترور و جنایت‌های ضد بشری (یعنی جورج بوش) برقصند و چشمان دروغ‌گویشان را به روی کشتار مردم مظلوم، مسلمان و بی‌دفاع فلسطین ببندند! افتخار ما به عنوان شیعه‌ی راستین رسول الله(صلّ الله علیه و اله و سلّم) این است که حاضریم برای اعتلای کلمه‌ی توحید در کنار برادران اهل سنّت فلسطینی‌مان به شهادت برسیم، اما سردمداران مذهبی که مزار فرزندان پیامبر خدا را – العیاض بالله – با ویرانه برابر می‌داند و مذهبی که بوسیدن حجرالاسود را در حالی کفر می‌داند که استلام حجر سنت است، عجیب نیست که کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین نگرانشان نکند و دو روز سلطنت دنیا را به عمر جاودان در آخرت بفروشند!

حکام عربی: اکنون وقت آن رسیده که حکام مسلمان عربی، مسلمانی‌شان را ثابت کنند و به جای خوش رقصی برای بوزینه‌ای چون جورج بوش، به دفاع واقعی و عملی از مسلمانان مظلوم فلسطین بپردازند و به یاد داشته باشند که تاج و تخت ماندنی نیست و کسی رستگار است که امکانات دنیا را برای تحصیل آخرت هزینه کند.

آدمکش در رأس: دروغ بزرگ معاصر «سازمان ملل، سازمان حقوق بشر و شورای امنیت» است! این چه حقوق بشری است که بشریت در پیش چشمانش به مسلخ می‌رود و این چه شورای امنیتی است که متهم اصلی، قطعنامه‌های آن را باطل می‌کند؟ وقت آن رسیده است که ملت‌های آزاده در صدد ایجاد سازمان قدرتمندی باشند که سازمان ملل و شورای امنیت دروغین فعلی را به سرجایش بنشاند.

و الله معنا: مصاحبه‌ای با یکی از فلسطینیان ساکن در نوار غزه پخش می‌شد که یک برادر فلسطینی پس از تشریح مجموعه‌ی نابسامانی‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی، در پایان گفت که ما نمی‌ترسیم و اضافه کرد:«و الله معنا». ملتی که چنین می‌اندیشد شکست ناپذیر است!

پیروزی با رمز یا حسین: امریکا و رژیم صهیونیستی حتماً به یاد دارند که در گذشته‌ای نه چندان دور، رژیم طاغوت در ایران، به ظاهر آن همه قدرتمند بود که ارباب او (امریکای جنایت پیشه) به خواب هم نمی‌دید که روز افول قدرت شاه خائن را ببینید. اما تاریخ ورق خورد و جهانیان دیدند حاج آقا روح اللهِ بدون عِدّه و عُدّه، با اقتدا به مکتب حسین بن علی (علیهما السلام) در مقابل طاغوت ایستاد و با انفاس قدسی او موج بیداری ملت ایران روز به روز خروشان‌تر شد، تا اینکه در بهمن 1357 بار دیگر قدرت ذاتی و همیشگی فرهنگ حسینی جلوه‌گر شد. بعد از اعلام آخرین حکومت نظامی و قصد بختیار معدوم، برای یک کشتار بی‌سابقه، حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) بدون اینکه حکم جهاد بدهند، فقط به مردم گفتند که به خیابان‌ها بریزند؛ مردم مسلمان و شهادت طلب ایران با فریاد یا حسین به خیابان‌ها ریختند و رژیم طاغوت سرنگون گردید. حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز همواره بر زنده نگه داشتن یاد و نام حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) تأکید داشتند و می‌فرمودند:«ما هر چه داریم از این محرم است.» اکنون نیز برادران مسلمان ما در غزه می‌دانند که رمز پیروزی فقط در خدا باوری و آمادگی برای شهادت است، چرا که شیطان برای مقابله با ملتی که از مرگ نمی‌هراسد، حربه‌ای ندارد!

وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد: رژیم صهیونیستی این روزها مست از پیروزی بر مردم محروم و دست خالی غزه است و به نظر این‌گونه می‌رسد که کسی جلودار ددمنشی‌ها و قتل و ترورهای لجام گسیخته‌اش نیست، اما صهیونیست‌ها به این فکر نکرده‌اند که اگر وقتش فرا برسد و اگر لازم باشد، و اگر رهبرمان اشاره به جهاد فرمایند، ابتدا سیل موشک‌های حزب الله بر سر اسرائیل وحشی باریدن می‌گیرد و سپس سیل بسیجیان ایران و جهان به طرفش سرازیر خواهد شد. قدرت جنگی کشورهای مسلمان، آن روز چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت و در آن روز رژیم صهیونیستی یک هفته هم دوام نخواهد آورد و برای امریکا کوتاه آمدن در برابر اسلام راحت‌تر از حفظ رژیم صهیونیستی خواهد بود و امریکا ثابت کرده که برای بقای خود دست به هر کاری خواهد زد.

مولایمان چه حالی دارند؟ نمی‌دانم این روزها بر آقا و مولایمان، حضرت حجت بن الحسن العسکری (عجلّ الله تعالی فرجه الشّریف) چه می‌گذرد؟! شاید قلب آقا این روزها جریحه‌دار است. خدایا به قلب مبارک و نازنین حضرت مهدی (علیه السلام) قسمت می‌دهیم که اسلام و مسلمین را پیروز گردانی و کفار و منافقین - و صهیونیست‌ها را به خصوص - به خاک مذلت بنشانی. خدایا قلب مهربان فرزند فاطمه (سلام الله علیهما) را به پیروزی مسلمین و نابودی متجاوزین شاد فرما!

نظرات 48 + ارسال نظر
مجیدزاده جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 11:00 ب.ظ http://rajaeyezaman.blogfa.com/

سلام - مطالب جالبی دارید . موفق باشید . یا علی

سلام. متشکرم.

صبا شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 11:22 ق.ظ

هوالحق
سلام علیکم

دقیق نوشتید و خواندنی و محکم. تشکر

فلسطینی ها یک چیز رو اگه داشتن تا الان کار رو تموم کرده بودن...

تموم میشه... سرانجام اسرائیل و امریکا و کلهم الباقیشون به هر حال چیزی جر نابودی نیست!...
مهم زودتر رخ دادنشه که گمونم از این جا هم می تونیم تو جلو افتادنش تاثیرگذار باشیم منتها امثال من ...!!


آمین.
التماس دعا

سلام خواهرم
من هم مطمئنم که نابودی استکبار قطعی است.
دعا بفرمایید. می‌فرمایید؟

رخ اندیشه شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://iranmodir.blogfa.com/

سلام
موافقم

سلام. متشکرم.

حمید شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام
وقت به خیر
وبلاگ من با عنوان شاید خواندنی می باشد
اگر قدم رنجه فرمایید باعث مسرت می گردد
و اگر مورد پسند واقع شد لطفا لینک نمایید.
http://hadi550.blogfa.com

سلام بر شما.
سرپیری ۴تا ۴تا کارهای سخت نگویید.
:)

علی یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.sokhanedel.parsiblog.com

سلام علیکم
فعلا دستمان بسته است و بغیر از دعا و همدلی و احیانا راهپیمایی یا نوشتن مطالبی مثل بیشتر ازمون برنمیاد. به امید ظهورش نشستیم...

سلام علیکم بما صبرتم.
مهم انجام تکلیف است.
دعا بفرمایید.

امیر حسین یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 08:05 ق.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام اخوی عزیز
مطلبتان را خواندم از شما غیر از این هم انتظار نمی رفت دغدغه های فکریتان برایم ستودنی است . آری امروز قلب آقا و مولایمان بیشتر از همیشه جریحه دار است هم به خاطر شهادت کودکان و زنان / پیرمردان و پیرزنان غزه تا وضع نابسامان مردم عراق و افغانستان و هم به خاطر کسانی که زبانی مسلمانند و فراموش کرده اند رسول الله صلی الله علیه و آله فرمود : کسی که فریاد کمک خواهی برادر مسلمانش را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست . آری سردمداران عربی که به بوش حیوان باز شکاری چند میلیون دلاری هدیه می دهند و با او رقص شمشیر می کنند .و بدتر از ان مردم این کشورهای عربی غرق در ثروت نفت چنان به خوشگذرانی مشغول اند که نه اعتراضی می کنند و نه دفاعی از مظلومین فلسطین چه قلب پر خونی امام زمان روحی فداه دارند .
چند شب پیش اخبار نشان می داد (البته الان گویا مردم غزه موفق شده با ایجاد راهی به مصر مواد مورد نیاز خود را بیاورند)دولت مصر اجازه به مردم غزه برای ورود به مصر نمی داد معلوم هست وقتی مبارک نوکر دست به سینه بوش باشد و جالب آنکه مردم مصرهم تظاهراتی نکردند ! آری هولوکاست واقعی در غزه رخ می دهد ... و کدام سازمان حقوق بشر و شورای امنیتی !! که حقوق بشر یعنی آنچه آمریکا می گوید و امنیت یعنی امنیت آمریکا و هم پیمانانش تامین باشد. خدا لعنتشان کند
----------
حاجی جان خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم

سلام بر شما.
خدا به شما عزت و سربلندی و توفیق و اخلاص دهد.
دعا بفرمایید.

میثم یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://yaran14.parsiblog.com/

سلام برادر
ای میل های شما مرتب میرسد اما نمیدونم از کجا
خوبه....
نکنه میخوای بری جنگ
اگه رفتی ما هم خبر کن
یا علی

سلام
احتمالا کار این جیمیل فلان فلان شده است.
ما که در حال جنگیم.

نمازگزار یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 06:00 ب.ظ http://boostanenamaz.parsiblog.com

رژیم صهیونیستی از چه خوشحالی می کند؟ اگر واقعا توان دارد و قدرت دارد با ایران نه حداقل با حزب الله به جنگ بپردازد نه با مردم بی پناه غزه. یاعلیالتماسدعا

سلام بر نماز و سلام بر نمازگزاران.
این رژیم چی‌چی‌یونیستی عرضه‌اش کجا بود.
و ظلم نابود است. ان شاء الله.
دعا بفرمایید.

نوید شاهد دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://navideshahed.com

سلام به وبلاگتان سرزدیم و به یادگار شعری برایتان گذاشتیم
سرسبزترین بهار
خونی که ز پیشانی او جاری شد
سرسبــزترین بهارِ بـیداری شد

آن سر که به روی نزه‌ها گشت بلند
آیینــة روشن فــــداکاری ش‍‍‍‍‌‌ـــد
شاعر: محمدحسین امیدی

سلام بر نوید شاهد
متشکرم

امیر حسین سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 06:49 ق.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام اخوی گرامی
ممنون از لطفتون . شما هم لینک شدید .

آهان پس دیدید.
قربان شما.

حسین نبی زاده اردکانی چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 11:30 ب.ظ

بسم الله القاسم الجبّارین


از فلسطین رسد این زمان این ندا


صحنه ی کربلا گشته اینجا به پا


شمر اولمرت دون، بوش باشد یزید


هر زمان میزند بانگ هل من مزید


می کشد مرد و زن ،کودک و پیرمرد


کارها میکند، شمر ملعون نکرد


گرچه اصغر شهید گشت در کربلا


مادرش در امان، ماند در خیمه ها


گرچه زین العباد بود در کربلا


چون که بیمار بود، رست از آن بلا


این زمان میکشد جمله را خصم دون


ای خدایا نما ،قدرتش سرنگون


ای خدایا رسان مهدی فاطمه


آن که دشمن از او، هست در واهمه


تا که احیا کند دین جدش حسین


ای خدای حسین ،حقّ خون حسین


لعنت خدا بر شمر.
خاصه شمر زمانه خودمان.
و درود برشما

دعا بفرمایید.

سید فرهاد پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.pakmardan.blogfa.com/

سلام علیکم برادر دلاورم
خدمت رسیدم تا عرض ادبی نموده
و عرض نمایم مرگگگگگگگگگگ بر آمریکا و اسرائیل غاصب
دست حق یارتان

سلام دلاور
خوش‌حالم که اینجایید.
دعا بفرمایید.

شهرام جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://yar313yar.blogfa.com

سلام بزرگوار وهابیت در همه جا دارن فعالیت می کنن خدا انها را از صفحه روزگار محو ونابود کنه انها با خود شیعه دشمن نیست با خدا دشمنن باور کن انها با خدا در حال نبرد هستند

سلام بر شما. بله قبول دارم. خدا نابودشان کند.
دعا بفرمایید.

محمدحسین شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://alam-adam.blogspot.com/

اماده تبادل لینکم...

من هم همین طور :)

امیر حسین شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 10:18 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام اخوی
گنبد افلاک به روز شد : گوش شنوایی هست؟؟

امیدوارم خدمت برسم.

تاملات یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.bazrafkan.parsiblog.com

بدجوری نخ نما شده است بدجوری شعاری شده است و به نظرم بد جوری حرف ضعیف و پا در هوایی است : وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

چرا که حضرتش سالهاست حکم جهاد داده است و ما حق جهاد را به جا نیاورده ایم
به هر صورت از بی عملان جلوتریم

سلام. بازی با کلمه‌ها و ترکیب‌های تازه فرموده‌اید. سال‌هاست که در حال جهادیم، اما آن حکم جهاد در معنای خاص که صادر نشده. شده؟
و چه شود اگر صادر شود!
و باید باز عرض کنم:
وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد!

دعا بفرمایید.

سیدعلی دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 12:41 ق.ظ http://andeshehayghadir.blogfa.com

سلام خسته نباشید
آماده تبادل لینک

سلام
بابا سید دمت گرم. لینک بده بدون چشم‌داشت ثوابش بیشتره
:)

تاملات دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 07:36 ق.ظ http://www.bazrafkan.parsiblog.com

ما که فجیعا مخلصیم

زدی ما را خونی مالی کردی رفت پی کارش.

محمودی دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.imamsadr.blogfa.com

سلام. خیلی زیباست.موفق باشید.به مطلب جدید خاطراتی درباره امام موسی صدر هم سر بزنید.خوشحال میشم.

سلام
خدا به شما عزت بدهد.
من عاشق امام موسی صدر هستم.

سید فرهاد سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.pakmardan.blogfa.com/

سلام و صد سلام از فرسنگها راه دور خدمت برادر عزیز و دلاورم امیر عباس.
برادرم مدتی است شاید بهتر خدمتتان عرض کنم ماهها میباشد که دچار مشگلات شده ام و از نامردان روزگار از هر سوئی ضربه ای بر پیکر بی جان و خسته ام وارد میشود امابا بر خورد هر مشگل فقط بر زبان بی جانم میگویم یا حسین یا زهرا .زیرا بجر این بزرگان و عزیزان کسی را در این دنیای سر شار از دوروئی و گناه ندارم.وقتی تنها در گوشه ای مینشینم به یاد دوران دفاع مقدس می افتم و یاد آن روزها را بیاد می آورم که در هیچ لحظه ای تنها نبودم و در کنار مردان پاک و شیر دل بودم که همه دلها یک رنگ و زبانها یک حرف بود
ای کاش میشد باز عقربه زمان را به عقب کشیده میشد و باز در کنار بزرگان بودیم.ای کاش باز این امکان فراهم میشد تا در کنار مردم مظلوم جنوب لبنان و فلسطین و عراق و افغانستان بودیم و با جنایتکاران تاریخ چون امپریالیسم خون خوار و صهیونیسم جنایتکار مبارزه میکردیم
چه بگویم برادر عززیم حرف بریا گفتن زیاد است اما قدرت نوشتن نیست
برادر خوبم شما و خانواده محترمتان را در پناه حق تعالی میسپارم.
برادر کوچک و دعا گویتان سید فرهاد از غربت غریب
جانم فدایت یا زهرا ی مظلوم

سلام برادر.
مطمئنا ظلم و فساد نابود است.
این دنیا هم زندان مومن است. امیدوارم نگرانی‌ها و مشکلات‌تان به یاری خدا و در راه خدا برطرف شود.
از این جانب فقط دعا در حق بندگان خدا برمی‌آید. عاقبت به خیر باشید.

جمعیت استشهادیون جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://esteshhad.ir/

استشهادیون براین باورند که هیچگاه جایگاهی که در آن هستی ، نقطه آخر نیست ، اینان معتقدند جهاد درهر نوعش ، یعنی حرکت ! و اگر قانع بودی و حرکت نکردی ، دچار رکود می شوی و نتیجه طبیعی رکود گندیدن است گرچه به طهارت آب پاک چشمه ها و اشک پاک ابرها باشی.
کفر متحرک به اسلام می رسد ولی اسلام راکد پدربزرگ کفر است. سلمان ها درحالیکه کافر بودند ، حرکتشان آنها را به رسول ، منتهی کرد و زبیرها درحالیکه با رسول بودند ، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد.
کفری که با حرکت همراه باشد ، وحشتی ندارد ، وحشت آنجایی است که با رکودها پیوند خورده باشیم!
سری هم به ما بزنید یاران

سلام. زیر دیپلم بگویید :)

سید فرهاد جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.pakmardan.blogfa.com/

سلام علیکم دلاور
برادر عزیزم ایام دهه فجر را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض مینمایم
دست حق یارتان
جانم فدایت یا زهرای مظلوم

سلام بر برادر عزیزم از کشور سوئد.
متشکرم. بر شما و ایرانیان آزاده در هر کجای جهان که هستند، نیز، مبارک باد.

قمقمه جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

و علیکم السلام. حال شما که خوب است، ان شاء الله خوب‌تر هم می‌شود. گاهی یادت می‌کنیم برادر. در زمره نخستین کسانی که زیر علم امتداد سینه زدند. خدا اجرتان دهد و شما هم ما را حلال کنید.

سلام. امیدوارم موفق باشید.

سید حسین هاشمی شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.hashemi53.blogfa.com/

سلام
عرض ارادت و بس

سلام بر سید عزیز
متشکرم. امیدوارم از دروس فارغ شده باشید تا در خدمت باشیم.
دعا بفرمایید.

سلام آقای امیر عباس
نمی دونم من رو می شناسید یا نه ؟ من همون معصومه از وبلاگ شیدای بی نشونم . شیدای بی نشون رو به دلایلی حذفش کردم و این رو ساختم . تو وبلاگ جدیدم هم لینکتون کردم . من واقعا بهتون ارادت دارم . یه چیزی هم میگم امیدوارم ناراحت نشید . باز اون --- تو پارسی بلاگ جنجال به پا کرده ولی من و دوستان که نمی ذاریم به مقصودش برسه . از شما هم یاد شد . با یادآوری قضیه ی شما بعضی از دوستان بهتر پی به چهره ی وااقعی اوشون بردند .
چقدراوضاع الان ایران من رو یاد اوضاع زمان پیامبر و حضرت علی و امام حسن و امام حسین می اندازه . یاد مدینه که نعش پیغمبر هنوز روی زمین بود که بعضی ها تو هول و لای غصب کردن خلافت بودند ، یاد دمشق می افتم که هیچی از اسلام نفهمیدند و مدام تحت تاثیر تبلیغات یه بی ایمانی به نام معاوبه بودند . یاد کوفه می افتم که اهل بیت رو خوب می شناختند ولی افسوس که فقط در حرف با امامشون بودند و در عمل مقابل او . و یاد کربلا ..... بین اون همه مسلمون فقط هفتاد ودو نفر که اونم یه عدشون از اهل بیت بودند امامشون رو یاری دادند . راستی ما از کدوم دسته ایم ؟ چطور ادعا بکنیم جزو دسته ای که تو کربلا بودند هستیم در حالی که حرمت کسی رو که در کربلای ایران از جونش مایه گذاشته حفظ نکردیم ؟ وای برما که مانعی جز خودمون برای ظهور امام زمان نیست . امام زمانمون تنهاست . تنهاتر از اونی که فکرش رو بکنیم . همه ی اهل دلا عاشقتند . اونایی که عاشقت نیستند حسودند دشمنتند . یا حق

سلام.
از اینکه سری زدید و یادی می کنید متشکرم. عاقبت به خیر باشید.

حسین هاشمی یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.hashemi53.blogfa.com/

سلام
آخه عزیز دل برادر
آدم که افتضاح صنعت سینمای جهان رو نمی زاره تو رزومش
مگه از آبروم سیر شدم
گذشته از بازیگری افتضاح خودم کارگردانیش که به علاوه تدوینش خیلی پکیدس البته دور از جون بازیگری شما
التماس دعا

گروه هنری وصال یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://vesaleshohada.parsiblog.com

هوالحق
سلام علیکم ...خوبید ان شا الله ؟؟
لطف کردید به وبلاگ موسسه فرهنگی وصال شهدا سر زدید .
بابت لینک هم شرمنده کردید . ما هم وبلاگ شما رو لینک کردیم .
موفق و موید باشید .
یا علی و یا حق ...التماس دعا

علی یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام
خوب بود موفق باشید

حسین نبی زاده اردکانی دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://sadr110.persianblog.ir

یا اشباه الرجال و لا رجال(خطبه 27 نهج البلاغه)

با غمزه ی رایس غزّه در خون شد باز

وان غنچه ی نو شکفته پرپر شد باز

((اشباه رجال)) خفته در بستر ناز

اندر برشان عروسکانی طنّاز

مهلت ندهد نوای این مه رویان

از غزّه رسد به گوش ایشان فریاد

این خواب اگر ادامه یابد دیری

وز غزّه کند مسیر خود دشمن باز

در خانه شان اسیرشان خواهد ساخت

زیرا دگرش نیست بدین قوم نیاز

محمدرضا شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 12:05 ب.ظ http://BIATABERAVIM.BLOGFA.COM

حرکت وبلاگی در واکنش به فتنه افکنی فیلم مستند موهن به قرآن کریم

احتمالا همه از انتشار فیلم سراسر توهین به قرآن توسط نماینده پارلمان هلند با خبر شده اید.
سایت بی بی سی فارسی که سیاست های ضد اسلامی و ضد ایرانی آن تقریبا برای همه روشن است این گونه نوشته است:
انتشار فیلم ضداسلامی موسوم به فتنه از طریق شبکه اینترنت، محکومیتهای گسترده ای در سطح جهان به همراه آورده، اما نه به گستردگی واکنشهایی که نسبت به موارد مشابه پیشین ابراز شد.
یکبار دیگر جمله بالا را بخوانید...
بله مثل اینکه جدی جدی دارد یادمان می رود که چیزی در ما به عنوان غیرت دینی وجود دارد و یادمان می رود که فرزند رسول الله را با همین حربه یعنی از بین بردن غیرت دینی مردم شهید کردند.
نکند که نوروز و دید و بازدید و فضای تعطیلات ما را به سمتی ببرد که از خود واکنشی نشان ندهیم.
همین جا از همه وبلاگ نویسان دعوت می کنم با انتشار یک پست در این رابطه و دعوت تمام دوستان خود به این امر در این حرکت وبلاگی شرکت پرشور داشته باشند.
در صورت عدم اطلاع از مضمون فیلم هم نظر بگذارید برایتان خصوصی ارسال می کنم.
لطفا پس از درج پست آدرس پست را به همین وبلاگ بفرستید.
یا علی مدد

امیر عباس پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 11:01 ق.ظ http://namahramane.blogsky.com

نظری درج شده بود که ارسال کننده‌اش به استناد یک سایت انگلیسی، خواسته بود القا کند که ایرانیان در رنج و عذاب اند!!!
اصلا نرفتم و ندیدم. مرگ بر امریکا ، مرگ بر انگلیس و مرگ بر رژیم صهیونیستی.

و مرگ بر خائنین و وطن‌فروشان.

صادق جمعه 8 آذر 1387 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.parandeyebibak.blogfa.com

مرگ بر اسراییل
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده...

احسنتم

دیپلماسی ایران جمعه 8 آذر 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.iran-diplomacy.blogfa.com

سلام
مطلب محزون کننده ای بود
ما در حد توان خودمان باید از مردم فلسطین دفاع کنیم
فقط همان فرمایش امام ( ره )
اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود .
انشاء الله قریب است این روز خجسته
دعا در فرج عادل عالم

سلام برادرم
چنین باد.

روشنفکرنمای فریب خورده شنبه 9 آذر 1387 ساعت 08:43 ق.ظ

مطمئن باش آقای خامنه ای برای حفظ تاج و تخت شون حکم جهاد که هیچی...حتی اگر جایی از ایران رو بزنند زیاد عکس العملی نشون نمی ده...آره برادر...

نظرت که ارزش جواب دادن ندارد و بیشتر خنده‌دار است تا چیز دیگر.
اما عنوانت را دروغ نوشته‌ای. تو نه روشن‌فکری نه روشن‌فکرنما و نه فریب‌خورده.
تو یک خائن و وطن‌فروش هستی که برای ۴ سنت پول خرد، خودت و شرفت و خانواده‌ات و دین و ملتت را به دشمن فروخته‌ای، خسر الدنیا و الآخره ...

روانشناس شنبه 9 آذر 1387 ساعت 10:19 ق.ظ

بعید میدونم این نظر قبلی را یک وطن فروش نوشته باشه به نظر من ایشون همون فریب خورده س و چه بسا این دو عنوان روشنفکرنما و فریب خورده را از دهان خیلییها شنیده و به شدت اذیت شده اما برای ریلکس نشون دادن خودش دوباره خودش را با همون اسمها خطاب کرده تا شاید هم شما را پیشاپیش خلع سلاح کنه
بله این نظر نشون میده که نویسنده ش دوست داره روشنفکر صاحب نظر تلقی بشه اما جامعه او را به عنوان یک فریب خورده پذیرفته و او با دریافت جامعه سر ناسازگاری داره

نظر شما درخور تامل است. بعد از شما در ساعت ۱۳:۱۸ هم آمده و چند تا پشتک زده که در خماری تاییدش خواهد ماند :)

اما شما شماره تلفن به او بدهید تا بلکه با مشورت شما کمی بر عقده‌هایش فایق آید.

۱۱۳۱ شنبه 9 آذر 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.biryaha.blogfa.com

وا ی......................

محمودی شنبه 9 آذر 1387 ساعت 12:17 ب.ظ

کی گفته شما اجازه نداری کنار خواهر و برادرانت باشی و از آنها دفاع کنی ؟!! اگر مردی و حرف مفت نمیزنی راه باز است

وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد.

عکس وبلاگ را ببین ۱۵ سالگی است. از ۱۳ سالگی در رکاب ولایت بوده و هستیم.
شما از این درد بمیرید که ولایت معظم فقیه فدایی‌هایی چون امیر عباس دارد.

محمد شنبه 9 آذر 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://shargh5.blogfa.com

سلام...
امیدوارم در عمل پیرو ولایت باشیم...

سلام
ابتدا باید ولایت را قبول داشت و فهمید و بعد اطاعت کرد و بعد اطاعت عملی.
می‌دانم که شما به من کنایه نزده‌اید اما اگر کسی بخواهد کنایه بزند خواهم گفت از ۱۳ سالگی در جبهه تا کنون مطیع امر ولایت بوده و هستیم و کمترین بها هم جانمان است که تقدیم می‌کنیم.

گواهی بخواهید اینک گواه
همین زخم‌هایی که نشمرده‌ایم.

یک چیز می‌ماند که آن اصل است. اعمال ما خالص نیست و روسیاهیم و فقط به فضل خدا دل‌ بسته‌ایم.

دعا بفرمایید.

طیبه علی شنبه 9 آذر 1387 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام
این محمودی یاچشمی برای دیدن نداردیاخیلی خیلی حواس پرت وبی دقت است چون حضوربه این پررنگی رانمی بینه اماخوبیش به اینه که اونهاروبه تکاپوانداخته که به خودشون فشاربیاورندواظهارنظری بفرماینداین تیپ آدمابااین حرفهاشون اومدن خودی نشون بدن وبگن که ماهم هستیم به عبارت دیگه احساس ضعف کردیم وکم آوردیم .خلاصه کلام اینکه اومدیم بگیم ماهم هستیم وازاینکه به مااطلاع دادیدراهمون بازه خیلی خیلی ممنونیم.دست شمادردنکنه بازم ممنون

سلام خواهرم
البته راه باز نیست مگر این رهبر دستور دهند.

از شما متشکرم.

دعا بفرمایید.

سید فرهاد شنبه 9 آذر 1387 ساعت 11:53 ب.ظ http://pakmardan.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام علیکم برادر دلاورم.
برادر خوبم این ملعونین صهیونیست ها و برادر ان عزیزشان وهابیان کفتار های روزگار میباشند که به جان انسانهای مظلوم و بی دفاع حجوم آورده و شاهد آن هستیم که روزانه خون هزاران مسلمان بی گناه بدست این زالو ها بر زمین ریخته میشود و این وظیفه هر مسلمانی میباشد تا و جود پلید این از خدا بی خبرها به لرزش در آورد.
قابل ذکر است که وهابیان در خارج از کشور به لطف خدا بدست مومنین در آرامش قرار ندارند و به محظ مشاهده وهابیون ملعون و صهیونیست ها ضربه ای جانانه نوش جان مینمایند.
در خاتمه با آرزوی نابودی هالو کاست ها و هم رزمانشان همان وهابیون کافر ..
دست حق یارتان برادر عزیـــــــــــــــــــــــــــــزم
یا زهـــــــــــــــــــــــــــــرای مظلوم جانم فدایت

سلام دلاور
متاسفانه وهابیون مورد حمایت همه جانبه دشمنان اسلام قرار دارند و ظاهرا قدرتمند هستند و البته فراموش کرده‌اند که:
ید الله فوق ایدیهم.

دعا بفرمایید.

کاکایی یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام استاد
خدا امیرعباس ها را زیاد کنه.
آمین.

سلام
متشکرم که مرا ولایتی فرض کرده‌اید و خدا توفیق دهد که چنین باشیم، البته خالصانه.
خدا بسیجی‌ها را زیاد کند.
دعا بفرمایید.

دادم یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 10:28 ب.ظ http://dadashi.wordpress.com

سلام
هممون مسئولیم . . . مسئول
خوب بود

من از نوشته هات خوشحال می شوم

مرحبا بناصرنا

دیپلماسی ایران دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.iran-diplomacy.blogfa.com

سلام
برای بعضی واقعا باید تاسف خورد چرا نمی تونن قبول کنن این مصیبت وارده به جهان اسلام را همان کشور مهد آزادی به ارمغان آورده .
من به آقای محمودی و آن روشنفکر نمای فریب خورده پیشنهاد می کنم حتما تو این نوشته از دیگرا کمک بگیرن چون شعورشون برای درک کردن اون کمه:
تفاوت انسان و حیوان در عقل و زندگی اجتماعیشون هست حالا شما بگو جزء کدوم دسته هستی :
حیوانات که زندگی همنوعشون براشون اهمیت نداره؟
انسانها که بدلیل این ارتباط اجتماعی جانشون را برای همنوعشون می دن؟
در پایان اگر گزینه اول بودی خودت مقصر نیستی ...؟
اگر فکر می کنی گزینه دومی هستی توهم چون اکس زدی !
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
۳۰ ثانیه لبخند زدم.

درود بر شما.

مرد اقلیم دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://eghlim.parsiblog.com/

سلام
چگونه میتوان خاموش ماند چگونه میتوان گذشت کرد و چگونه باید گریست
http://eghlim.parsiblog.com/751649.htm

با گذاشتن لوگوی جنبش وبلاگی حمایت از غزه در وبلاگ خود حمایت خود را اعلام کنید
لینک سایز بزرگ
http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/eghlim/ghazeh.jpg
لینک سایز متوسط :
http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/eghlim/ghazeh-medium.jpg
لینک سایز کوچک :
http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/eghlim/ghazeh-small.jpg

دیپلماسی ایران دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.iran-diplomacy.blogfa.com

گریه کنید با
پان عربیسم منهای غزه

حسین نبی زاده اردکانی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 11:39 ب.ظ http://sadr110.persianblog.ir

به نام خدا
ایران سه نقظه دارد
بی معنی است بی آن
بی نقطه خواندنی نیست
نام قشنگ ایران
باشد جزایر ما
چون نقطه های ایران
بنشسته چون نگینی
بر آبهای ایران
بادا بریده هر دست
کز خطه ی دلیران
خواهد جدا بسازد
این نقطه های ایران

22/7/1387

بچه بسیجی یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 08:45 ب.ظ http://na3lehozo0r.blogfa.com/

وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد
فقط کافیه اقا فرمان بده ..با سر میریم به جنگ دشمن .

مرحبا بناصرنا

سید سعید دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.fatemyion.blogfa.com/

سلام واقعا این طور است

اگه اجازه بدید لینکتون کنم

فاطمیون

یاعلی ثابت قدم با ش برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد